elinfajersson

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Elin fajersson - 4 april 2014 21:39

jag och tyra har kollat på lets dance och busat emallan åt, och nu tittar vi på welcome to sweden:) och simon förbereder allt tills i morgon, då ska vi ut med båten igen för att fiska hela dagen igen:) gött!

åh jag har bränt mig lite lätt i ansiktet från idag haha lite röd och varm i ansiktet haha skönt att känna sol!

ska kolla klart på lets dance sen blir det sängen för vår del så vi orkar en hel dag i morgon, det tar på en att vara ute i naturen en hel dag man blir helt slutkörd när man kommer hem.. men skönt! :)

Här sitter tyra i pyjamas och tittar på tv<3 Godnatt

 

:)

Av Elin fajersson - 4 april 2014 17:09

Vilken härlig dag vi har haft, vi satt i solen och pratade drack kaffe och käkade frallor som emma hade bakat :) skönt att vara ute några timmar och bara mysa, tyra sov under hela tiden:)

Nu är vi hemma och solen lyser för fullt så jag funderar på att sätta mig på balongen i solen en stund, simon han ska åka till getinge och lämna ett bord som en kille ska köpa av oss:)

       

Av Elin fajersson - 4 april 2014 09:33

Godmorgon, idag vaknade tyra klockan 8 så vi gick upp vid halv 9 tiden idag:) idag ska det bli ca 11 grader ute helt okej endå, så jag ska möta upp emma och barnen och gå till en lekplats i snöstorp och ha picknick så det ska bli mysigt! 

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards