elinfajersson

Alla inlägg under april 2014

Av Elin fajersson - 20 april 2014 18:09

Har haft en super mysig dag, vi har fikat solat och fiskat lite:) älskar att åka iväg och vara borta en hel dag då blir det så skönt att komma hem åxå haha:)

men nu mår jag skit bokstavligt talat usch vill bara krypa ner under täcket och  stanna där resten av kvällen, men det går ju inte:/ men men längtar till ikväll när vi ska lägga oss haha. 

här kommer lite bilder från idag

           

Av Elin fajersson - 20 april 2014 13:01

Grattis vår finaste Tyra p din 5 månaders dag! 5 månader fylld av kärlek<3

Av Elin fajersson - 20 april 2014 11:30

jag vaknade upp fortfarande genom förkyld men solen lös som fan och det är varm som fan ute, så vi ska med emma +familj till ett ställe i skogen och ta med lite fika och killarna ska ta med sina spön och vi ska ta med filtar som ungarna kan ligga på och busa så det ska bli mysigt!

vi hörs senare igen  

Av Elin fajersson - 19 april 2014 19:36

Nu är vi hemma igen efter påskmiddag hos emma och johan, och jag är så mätt så jag snart spricker, det blev alldedes för mycket mat och lite för många godis bitar efter maten för min del haha, men det är ju bara påsk 1 gång om årtet som tur är:)

Vilken väder det är idag herregud nu på kvällen när vi körde hem så var det 18 grader ute, såå skönt hoppas det fortsätter så här nu:) 

här kommer lite bilder från idag.

           

Av Elin fajersson - 19 april 2014 14:32

Nu är vi redo för att fira påsk!



         

Av Elin fajersson - 19 april 2014 12:07

Glad påsk allihopa!:)

jag vaknade upp ganska förkyld idag. simon tog tyra när hon vaknade så jag fick sova, sen kom han upp efter ett tag och sa att dom åker iväg några timmar och fiskar, så nu är det bara jag hemma, jag tar det lungt och njuter av tystnaden haha:)

Vid 15 tiden ska vi vara hemma hos emma för att äta påsk middag och träffa famijen så det ska bli roligt:) 

Hoppas ni alla får en bra påskafton:)

 

Av Elin fajersson - 18 april 2014 21:34

Nu är vi hemma, har varit hela dagen hos emma:) Linnea och cornelia var där med vi gick ner till eurostop och handlade lite, sen när vi kom hem så slängde emma ihop en god fruktsallad :)

har inte käns mig så jätte bra idag faktist, förkylningen har kommit nu med men det har gått bra med liter tabletter och halstabletter:)

I morgon ska vi hem till emma igen och fira påsk med familjen och äta lite gott så det ser jag fram emot, hoppas bara jag inte känner mig värre än idag dock! 

       

Av Elin fajersson - 18 april 2014 12:30

Idag spenderas dagen hos Emma och barnen för killarna är och fiskar hela dagen, Linnea hämtade mig och Tyra för fick stå i 40 min och väntar på bussar, första bussen var full så kunde inte åka med:( så regnade det åxå så ville inte gå så det var snällt av henne att hämta oss :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards