elinfajersson

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Elin fajersson - 5 april 2014 20:12

Vi kom hem vid halv 7 och direkt hoppade jag och tyra ner i ett varmt bad!! idag var det så mycket kallare man till och med frös:( usch.. men det var endå roligt att komma ut och fiska såklart:) när vi skulle börja ro innåt så började det även att regna så vi skyndade oss hemmåt, skönt att vara hemma efter en hel dag ute, både jag och simon har bränt oss i ansiktet trots att ingen sol var framme haha, fan vad det bränner :/

ikväll fixade vi även Netflix det var fan på tiden,, ikväll ska vi kolla på filmen captain phillips hört att den ska vara bra!:)

   

Av Elin fajersson - 5 april 2014 09:49

Nu har vi kommit upp och ätit frukost och klätt oss varmt.. jag sitter och dricker mitt morgon kaffe sen ska vi åka:) det är inte lika varmt idag och solen är inte uppe så det kommer nog bli kallt senare så vi får ta med tyras åkpåse idag så hon inte fryser,, wellwell nu ska vi strax åka så vi hörs antingen senare eller i morgon :9 håll tummarna för napp nu hihi:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards