elinfajersson

Alla inlägg under april 2014

Av Elin fajersson - 13 april 2014 17:36

Vi såg på smhi igår att det skulle regna hela dagen idag, så planerade en hel dag framför twd men vi båda blev lite uttråkade och blev sådär dåsiga som man kan bli efter att ha suttit inne ett tag, så vi bestämde oss för att åka ut och gå en liten promenad, när vi satte oss i bilen började det spö regna men det gör inget tänkte vi, vi ville ut endå, så vi åkte ut mot tylösand och stannade vid görvik och där gick vi längst prins bertil stig och fortsatte och gå i 2 timmar i jävlig jobbig terräng haha så det blev en jäkla träning och vi var varma som fan ett tag men så skönt!!!

Nu är vi hemma och jag har precis duschat och nu ska vi äta sen slappa framför twd resten av kvällen med ett gott samvete:)

   

Mat

Av Elin fajersson - 12 april 2014 20:54

Simon han började på maten direkt när vi kom hem och medans maten var i ugnen så startade vi Twd(the walking dead) så länge vi är så trötta idag:S man blir ju det av så mycket frisk luft! 

men iaf fisken var god han stoppade in paprika,lök,rödlök,championer och smör och kryddade rejält och det blev super gott, och till det hade vi kroketter och aioli+ citron:)

nu ska vi återgå till twd och jag ska natta tyra!

Godnatt<3 

     

Av Elin fajersson - 12 april 2014 17:29

vi åkte först till havet och fiskade men tröttnade ganska snabbt det var alldedes för blåsigt och kallt, så vi stack till sjön och åkte ut med båten och jag var inte alls pepp idag och det var jobbigt för simon att ro båten för det blåste:/ men sen när vi typ skulle börja röra oss hemmåt så kastade jag ut en gång och det nappade direkt, en fin regnbåge på 1.9kg det var även min första fisk jag har fått:) simon slog ju ihjäl den å allt, ville knappt röra den haha lite äckligt men men roligt var det:) så den ska vi tillaga ikväll så det blir nog gott :)

     

Av Elin fajersson - 12 april 2014 10:07

Godmorgon idag vaknade vi runt 9 tiden jag och simon, tyra vaknade vid 7 tiden enligt simon men vi somnade om och hon låg tydligen och pratade haha:)

har precis fått ner frukost och simon håller på att packa väskan för idag ska vi ut igen vi ska fiska i havet igen så det ska bli roligt och skönt att komma ut!:)


:)

Av Elin fajersson - 11 april 2014 17:03

Idag har vi spenderat vår dag hos mamma hon bjöd på god mat det var lite plock mat, blomkålsmos,baconrullad kyckling, köttbullar,kassler och ädelostsås såå gott! och sen kladdkaka glass och grädde till efterrätt:)

så gick vi igenom lite av dopet åså, mamma och mormor är snälla och ska hjälpa till i köket med mat och fika åså:)

sen gick jag och emma hem till henne en stund innan simon kom och hämtade oss, nu är vi hemma och jag känner mig inte så bra faktist:S hoppas det går över vill inte känna mig dålig i helgen:/

       

Av Elin fajersson - 11 april 2014 11:24

Idag är tyra fin i klänning från newbie <3 


   

Av Elin fajersson - 11 april 2014 09:15

Godmorgon, vaknade upp pigg idag vid 8.30 när tyra vaknade :)magen kurrade så gick ner och äter frukost just nu och tycker att vädret kunde vara bättre idag såklart regnar det och är grått, men men vid lunch tiden så ska vi traska hem till mamma för att vi blir bjudna på mat idag även mormor och emma + barnen ska dit så det ska bli trevligt! 

Åh jag dör för dessa snacksen torkad cocos sjukt gott och även nyttigt, köpte det i danmark, vet inte om det finns här hemma med? någon som vet?

 

Av Elin fajersson - 10 april 2014 15:56

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards