elinfajersson

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Elin fajersson - 24 april 2014 21:50

Ja denna helgen kommer vara väldigt hektisk, vi har så mycket att göra på söndag är det dop, och i morgon ska vi handla allt sista, kaffe, och annat smått, och sen på kvällen ska vi dekorera lokalen, sen på lördag ska jag och emma baka hela dagen vi ska göra cupcakes och cakepops ska bli roligt faktist! samtidigt som killarna får åka och hämta all mat!sen tillbaka till lokalen igen för att göra det sista pyntet och ställa fram porslinet å allt!

och  sen på söndag så ska tårorna hämtas på förmiddagen sen börjar dopet, den dagen kommer vara så stressig så kommer nog inte kunna uppdatera mycket alls, men ska ta en massa bilder iaf :) men det ska bli kul men lika skönt när det är över åxå haha:)

Nu ska vi kolla klart på filmen och jag ska natta tyra som halv sover hos simon nu:)

Godnatt! 

Av Elin fajersson - 24 april 2014 17:23

Vilken skillnad haha:) håret känns så lätt igen och skönt att fått bli av med dom slitna topparna!

   

:)

Av Elin fajersson - 24 april 2014 16:47

Det har gått så bra idag, att passa keyla är ju inte jobbigt direkt haha men det blir ju lite mer att göra när man har 2 men simon var ju med så det var ju lungt:)

sen hämtade malin upp mig och vi åkte och klippte oss, så skönt att bli av med det risiga i håret:)

   

Av Elin fajersson - 24 april 2014 10:25

Det blev ingen sovmorgon idag vi hade lovat Emma att passa keyla i några timmar idag så vi var här vid 9.30 idag:) Simon och Tyra stack precis ner till affären och handlar frukost för det hann vi inte få ner innan vi stack! Sen i eftermiddag så kommer Malin och hämtar mig här vi ska hem till en tjej som Malin känner hon ska klippa mitt hår,för det är helt förstört sen graviditeten, helt slitet och jag tappar så sjukt mycket hår:(
Så hoppas det blir lite fräschare efter en klippning:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards