elinfajersson

Alla inlägg under september 2013

Av Elin fajersson - 10 september 2013 16:47

Ush vilken seg dag det har varit idag. var och handlade innan, och sen vi kom hem har jag inte gjort ett skit.. jobbet ringde innan och frågade om jag kunde jobba i morgon och torsdag,tur det haha:) 

har precis kollat på ett avsnitt av oth som vanligt, och det lär inte hända så mycket mer ikväll haha, viska laga lite mat om en stund, sen kanske se någon film ikväll:)

bjuder på en fin bild, detta är vad jag och simon suttit och gjort den senaste timmen haha :)

 

Av Elin fajersson - 10 september 2013 12:24

Nu ska vi iväg och handla, nästan tomt i kylen haha:)

   

Av Elin fajersson - 9 september 2013 21:03

Nu ska vi titta på den senaste filmen The last exorcism 2 så vi kommer antagligen inte kunna sova sen men skitsamma haha:) och äta gott till det,sov så gott sen:)

 

Av Elin fajersson - 9 september 2013 16:36

haha lite väl matchande idag va? men det finns inget bättre än mjukis kläder haha :) ska springa ner till willys nu en snabbis för att handla dipp och grönsaker, har varit så sugen på det länge nu så ikväll blir det skräckfilm och gotte:)

   


Av Elin fajersson - 9 september 2013 14:08

Fick hem min mössa idag till bebben:)

   

Av Elin fajersson - 8 september 2013 21:05

             

Fyran vad vi har hållt på hela dagen, speciellt Simon, lampor har kommit upp, klockan i köket, vitrinskåpet+ belysning i den, och vår tak krona i vardagsrummet, och så har han även satt upp en helkroppspegel på dörren i badrummet,M.M:)Vi blev super nöjda 

Äntligen känns hemmet som ett hem!:) 

Av Elin fajersson - 8 september 2013 13:51

Simon är duktig som sätter upp våra grejer, vi köpte även trådbackar till min garderob jag har flera kartonger som fortfarande står ouppackade i bebisens rum som måste bort där ifrån, och alla mina skor måste jag stoppa ner i backarna, dom får inte plats i garderoben på golvet. hoppas på lite ordning och reda sen när det blir klart :)

   

Av Elin fajersson - 8 september 2013 13:07

Vi har precis ätit lite frukost, vi sov nämligen läänge idag och det behövdes:) simon han har börjat med att montera ihop våra grejer nu. det blir fint!:) ska fota sen lite av det vi köpte:)

här kommer en nice låt som jag älskar :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards