elinfajersson

Alla inlägg under september 2013

Avi

Av Elin fajersson - 5 september 2013 15:18

Inte 1 dag för sent!:) äntligen åker gardiner upp i köket och överkastet kommer upp:)

Av Elin fajersson - 5 september 2013 14:49

Har suttit och laddat ner Bank Id nu och jag fixde det till slut, men jag har ingen aning om hur man andvänder det haha fattar ingenting :P men jag måste ha det nu, det är såmkt smidigare med försäkringskassan å allt sånt.. måste bara hitta någn som kan lära mig hur man andvänder det för jag fattar inget:D

 

Av Elin fajersson - 5 september 2013 11:43

Idag går jag in i vecka 28 vilket innebär att det bara är 12 veckor kvar, längar så jag snart spricker hihi<3

Av Elin fajersson - 4 september 2013 22:45

Vi har precis kollat på svenska Hollywood fruar och bebben sparkade väldigt aggressivt när Gunilla visades i tv rutan haha;)
Ne men det har varit väldigt mkt aktivitet i magen idag:) men nu blir det sängen godnatt godnatt

Av Elin fajersson - 4 september 2013 18:44

Har haft besök av Natta jojje och hampus alltid lika trevligt:) och hampus bara växer och växer :) har inte varit ute något idag förutom en snabbis till willys för att handla fika och det känns i kroppen, ska jag inte jobba i morgon så måste jag ut och röra på mig inte bra att bara sitta inne..

vill gärna kolla på film idag men vår soffa går ju inte att sitta i så jag vetefan hur vi ska göra med den just nu, vi har inte råd att köpa en ny heller:( tråkigt men men.. 

Av Elin fajersson - 4 september 2013 13:21

Åh har suttit och ringt en massa som skulle kunna hjälpa mig med försäkringskassan . Chefen på jobbet har gått på semester nu så jag vet inte hur jag ska få in papperna, får panik alltså, är redan jätte sen med allt. Kommer ine hinna få in alla papper i tid i och med att försäkringskassan tar en jävla tid åxå ..

men men hoppas det löser sig annars får jag vell jobba ändan till bebisen kommer även fast jag inte orkar:( 

:(

Av Elin fajersson - 3 september 2013 17:02

självklart så har katten pissat ner hela jävla soffan, jag som trodde det var på ett ställe men nej.. alla kuddar utom 1 liten var nerpissad. även vår helt nya säng. väggar å skit med!!! och folk har inte en jävla aning om hur det är, dom verkar tycka att vi tycker det är roligt på något sett och att det ska vara acceptabelt, det är så lätt för andra att tycka en massa!!!! blir fruktansvärt trött på allt och alla, bara va tysta om sånt som inte rör er istället så blir nog allt bra!//En arg och ledsen Elin 

   


Paj

Av Elin fajersson - 3 september 2013 15:55

Nu har emma och emelie åkt hem, var roligt att träffa emelie och diana det var så länge sen nu :) och emmas paj var super god! simon han kommerlite senare från jobbet idag för han skulle kolla på bilbarnstolarna som dom har på deras jobb, dom ska vara jätte bra och säkra sägs det så, det blir kanske en därifrån :)

       

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards