elinfajersson

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Elin fajersson - 6 september 2013 19:03

såg preis på Fb barn loppisen att en tjej sålde bebis kläder billigt så jag hittade dessa 4 byxor i strl 62 för 40 kr så jag mötte upp henne hon bodde nästan granne med mig haha:) vilket fynd, perfekt i lite större storlek:)

 

Av Elin fajersson - 6 september 2013 14:09

Nu ska jag strax cykla och möta upp mamma och emma,vi skulle till eurostop, sen ska vi käka något:)

Idag har jag väldigt bekväma kläder på mig, mammabyxor och en skön tröja som är väldigt töjbar haha:)

 

Av Elin fajersson - 6 september 2013 12:39

Hej på er, har inte hunnit blogga idag, har haft att göra, jag gick upp redan vid halv 8 kunde inte sova mer, så käkade jag och cyklade sen till jobbet för att lämna mina papper till någon som kunde fixa med min graviditetspenning, och sen cyklade jag vidare till personalkontoret så fick dom hjälpa mig med resten av papperna från försäkringskassan , fyfan att man ska behöva gå igenom detta, man kan ju inte njuta av att vara gravid för allt stress med alla jävla papper och pengar !! fyfan för detta system säger jag bara! 

men nu ska jag göra en smoothie (behöver göra av med frukterna hemma) och sätta mig och ta det lungt och titta på Oth:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards