elinfajersson

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Elin fajersson - 18 september 2013 12:20

Klickade precis hem denna leopard tröjan, blir fint till ett par svarta jeans, speciellt när magen är borta sen haha :)

   

Av Elin fajersson - 18 september 2013 11:27

Jag passade på att ta ut en sovmorgon idag eftersom jag inte börjar jobba förrens 14 och det var skönt att få sova :) har precis ätit frukost och tittat på ett avsnitt Oth:) och ska vell snart börja göra mig lite smått i ordning.Har inte så mycket att skriva om direkt, man hittar ju inte på så mkt när man jobbar, så det blir ju lite tråkigt haha:) 

just ja jag hoppas snart att jag får svar i från försäkringskassan om jag får gå 1 november, jag hoppas verkligen det så jag kan få vara hemma och vila upp mig innan bebben kommer + att det är mycket som ska förberedas här hemma, hela bebis rummet ska tapseras och inredas, alla möbler å grejer är ju redan inköpta som tur var, och tapseringen fixar simon:) men sen vill man gärna få bara ta det lungt och njuta för en gångs skull, vilket inte är så lätt när man jobbar:)

Men hoppas ni får en bra kväll :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards