elinfajersson

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Elin fajersson - 23 september 2013 20:34

Vi har tänt ljus och simon lagat en jätte jätte god middag det blev lax och sen skivad potatis,morötter och palsternacka i ugnen med en god dill & romsås till, nu ska vi mysa med god mat och lite ghost whisperer:)

       

Av Elin fajersson - 23 september 2013 19:34

För några dagar sen såg jag och simon filmen, "3096 dagar" och det var en väldigt gripande film, Man berörs mer när det är en verklig händelse. Natascha kampusch hölls fången i 8 år!!


”Filmatisering av Natascha Kampuschs självbiografi om åren i fångenskap efter att hon som tioåring blev kidnappad.

År 1998 kidnappades tioåriga Natascha Kampusch mitt på ljusa dagen i Wien. I åtta år hölls hon fången i ett trångt källarutrymme, innan hon slutligen lyckades fly. Det här är den gripande och sanna historien om hennes 3096 dagar i fångenskap. ”

     


Av Elin fajersson - 23 september 2013 18:14

Åhh vi vet inte vad vi ska laga och käka ikväll, jag är sugen på något men vet inte vad, vill ha någon ny maträtt, det blir alltid samma känns det som:( jobbigt det där haha. vi är sugna på lax eller någon fisk, men har inte något gott till, och då måste man handla och det är jobbigt haha.. 

haha vi har kommit in i en rikig fisk period, gott med fisk, och vi längtar tills helgen så vi kan åka och fiska igen haha :)

   

uhh

Av Elin fajersson - 23 september 2013 14:15

Fyy vilken dag jag haft, inatt har jag inte sovit en enda blund!!! men okej tänkte jag jag är endå ledig, men klockan 7 i morse ringde jobbet och frågade vart jag var, sprang ner och kollade i min kalender 7-16 stog där fyfan panik på med kläderna och cykla iväg till jobbet,

och nu vid halv 2 släppte dom hem mig för jag såg inte ut som en människa idag haha är så trött så ögonen är röda och huvudet är inte med...

så nu har jag duschat och slängt mig i soffan och lär bli kvar här hela kvällen åxå, ska kolla lite på Oth nu en stund och sen vänta hem simon:)

Hoppas er dag började bättre än min:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards