elinfajersson

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Elin fajersson - 27 september 2013 20:54

Nu är vi hemma igen, det blev några timmar hos simons pappa vi fikade och satt och pratade lite, nu blir det vell att man ses 1 gång till innan bebben tittar ut, det blir ju på simons födelsedag sen reser han iväg över jul så vi får se om han är hemma när bebben kommer:)

Ikväll ska vi göa varma mackor med tonfisk det ska bli gott, och titta på något avsnitt ghost whisperer

Vilken kyla det är nu på kvällen, så snabbt det har gått men  det tycker jag bara är mysigt att hösten är här på rikigt,)

Av Elin fajersson - 27 september 2013 15:46

Simon hämtar snart upp mig när han slutat jobba,då åker vi till hans pappa i knäred, han skulle hämta lite fiske grejer där,sen blir det kanske en fika eller något:) fy så skönt idag är det fredag och jag får njuta av att ha simon hemma åxå haha. ikväll ska vi bara ta det lungt laga något att äta å lite så:) i morgon är det dubbel kalas för emma och mamma som fyllt år! :) roligt att träffa familjen och släkt igen!:)

 

Av Elin fajersson - 27 september 2013 13:18

Jag tyckte att man fick ganska bra grejer i boxen blandannat;

Våtservetter

Blöjor

Bindor

shampo+ balsam

leksak till bebben

frotté handuk

3 st skedar

Och tidningen Vi föräldrar

   

Av Elin fajersson - 27 september 2013 11:33

Nu är jag hemma igen efter en snabbis på stan, skulle köpa present till mamma och hämta ut min babybox som hade kommit, ska öppna och titta vad det är i snart:) sen kikade jag även lite i butiker fick med mig 2 stickade mysiga tröjor hem, och 2par byxor till min lilla älskling,är egnetligen mest i behov av omlott bodysar men tycker alla är så tråkiga, kan ju bara köpa vita typ och det har jag redan, så får vänta några veckor till med att inhandla det :)

sen är det bara emmas present kvar men det inhandlar jag i morgon innan kalaset:)

       

Av Elin fajersson - 27 september 2013 09:34

Idag kör jag på mössa, (orkade inte dusha haha) bara 6 grader ute sköönt:)

   

Av Elin fajersson - 27 september 2013 08:37

Godmorgon, idag vaknade jag när simon sa hejdå och skulle åka till jobbet,

och sen kunde jag inte somna om igen. så jag låg och tittade på tv en stund och nu har jag precis ätit frukost pch sitter i soffan och tittar på Oth, ska strax hoppa in och dusha, sen ska jag in till stan en snabbis för att fixa lite grejer. kanske blir det kika i någon affär åxå:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards