elinfajersson

Alla inlägg under september 2013

Av Elin fajersson - 17 september 2013 20:39

Nu ska jag och simon börja titta om alla säsonger av ghost whisperer, det känns verkligen som en höst serie för oss, haha vår förra lägenhet kollade vi på denna serien under höst/vinter och det känns mysigt när man har en serie som man tittar på varje kväll, nu var det 2 år sen sen sist så hoppas man inte kommer ihåg precis allt :)

     

Av Elin fajersson - 17 september 2013 16:15

Nu är jag hemma från jobbet, det har varit att göra idag, ganska skönt tycker jag, men är så trött, har börjat få problem att sova om nätterna,att ligga på sidan en länge stund går inte då får jag ont i revbenen, och att ligga på rygg då får jag svårt att andas haha, jobbigt. så min sömn är inte rikigt okej nu känner jag..så idag blir det en rikigt slappe dag kommer typ inte röra mig från soffan alls idag :) 

Här kommer en bild på en trött mig i morse haha

 


Av Elin fajersson - 16 september 2013 22:18

 

Av Elin fajersson - 16 september 2013 18:07

Hittade en svart lite längre skorta inne i stan idag, och även en vanlig tröja, Behöver nya vardags kläder känner jag så detta passade bra tycker jag :) h&m är en bra affär för vardags kläder tycker jag där finns allt :)


   

Av Elin fajersson - 16 september 2013 16:46

Kom hem för en stund sen, och på köksbordet stod det en överaskning till mig från simon, Så fint han har graverat in 3 brickor med 3 stycken speciella datum för oss, dagen då vi blev Tillsammans, och dagen då vi åkte till paris och Förlovade oss, och dagen då vi fick reda på att vi skulle blir Föräldrar,Och i halsbandet hänger ett familjeträd och en pärla. Blev så glad:) Tack igen älskling, ser fram emot en framtid med dig och vårt älskade barn! du kommer bli en super bra pappa!<3

         

Av Elin fajersson - 16 september 2013 15:19

Efter en liten shopping runda ska vi nu rasta Alicia en stund på Pippi parken haha

Av Elin fajersson - 16 september 2013 12:33

Idag är det ett riktigt höst väder ute 14 grader  och regn underbart eller hur haha, men jag klagar inte:) 

Har precis fått på mig lite kläder och ska strax cykla in till stan för att möta Emma och mamma vi ska ta en fika, sen är jag lite shopping sugen idag så får se om det blir att kika lite i affärer med:)

Har på mig mina nya stövlar idag, väldigt sköna:)

   

Av Elin fajersson - 16 september 2013 11:22

Vaknade redan vid 10 av att jobbet ringde,och frågade om jag kunde jobba ikväll och i morgon, jag tog morgon passet, så jag får vara ledig idag, jag jobbar nämligen endan till fredag nu så kan vara skönt att få en dag extra ledig:) men direkt när jag vaknade så fick jag ta på migkläder och springa ut i regnet och handla för vi hade inget bröd hemma och katt mat behövdes med. så nu sitter jag här och ska äta lite frukost, sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards