elinfajersson

Alla inlägg under november 2014

Av Elin fajersson - 7 november 2014 19:10

Nu har tyras farfar varit här och lämnat ett paket till tyra,hon fick ett knopp pussel som hon älskar!! nu sitter tyra och simon och leker med det, men nu är det snart läggdax.. och jag ska ha sovmorgon i morgon så det ska bli skönt väldigt välbehövt:)

Godnatt på er! 

 

Av Elin fajersson - 7 november 2014 12:33

Fredaag idag, alltid lika skönt och snart är klockan 16 och då slutar simon:) denna vecka har gått sjukt snabbt!! 

idag har jag inte gjort så mycket eller jag har städat här hemma , skurat toaletterna damsugat och torkat golven så har fått lite gjort här hemma iaf,och nu kollar jag på bb medans golven torkar här hemma:)

sen vid 17 så kommer simons pappa på en fika för att fira tyra för han är bortrest när hon fyller år så det ska bli trevligt! :)



Av Elin fajersson - 6 november 2014 11:21

Idag fick det blev en tvättdag finns inte så mycket annat att göra när det regnar ute,, skönt att få tvättat innan helg och annat med..

tyra sover hon var verkigen trött, jag satt och tittade på datan och tyra satt och åt clementin vid köksbordet och när jag sneglade mot tyra så satt hon och sov helt plötsligt stackaren haha, men nu ligger hon och sover så gott i sin säng! 

 

Av Elin fajersson - 5 november 2014 09:46

idag vaknadde vi runt 6.40 och jag var pigg så vi ick ner och åt lite frukost och så och nu har vi ätit lite frukt och busat. det regnar ute men jag ska till emma sen om någon timme men jag funderar på att ta på mig regnjacka och promenera till fyllinge faktist,så man får lite frisk luft och motion samtidigt! 

men nu ska jag ta och byta om och byta blöjan på lillan så vi är klara för att gå sen,

hörs senare igen:)


Av Elin fajersson - 4 november 2014 20:41

Nu har vi kommit hem från mormor och det var så mycket kakor och gott där så nu är vi super mätta och trötta:) men det har varit jätte trevligt! Nu säger vi godnatt

<3

Av Elin fajersson - 4 november 2014 16:08

Du är det finaste jag vet<3

   

Av Elin fajersson - 4 november 2014 13:32

Idag har vi varit och hälsat på emma på hennes jobb, det var skönt att ta en lång promenad fram och tillbaka. nu har tyra somnat och det skulle jag med behöva känner jag är trött:/

idag fyller mormor år så vi ska dit och gratta henne efter simon slutat jobba så det ska bli trevligt! :)


Av Elin fajersson - 3 november 2014 12:07

då var det måndag igen.. hoppas denna vecka går lika snabbt som förra veckan.. vi har bara tagit det lugnt denna förmiddagen, tyra har badat och vi har lekt och nu ligger hon och vilar, och jag har passat på att ringa lite samtal mm..:)

Idag fyller även keyla 1 år lilla tösen och hon har haft sin första inskolning, och snart är det tyras tur med kalas och förskola å allt vad det innebär..pust haha

men nu ska jag vänta hem emelie som slutar jobba om en stund så det blir väl att gå upp och ta en kaffe där om hon inte har andra planer:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards