elinfajersson

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Elin fajersson - 17 november 2014 19:48

Idag har man knappt suttit en sekund känns det som, i förmiddags så var vi och röntgade tyra sen träffade vi läkarn  och allt ser fint ut och nu behöver vi aldrig mer åka och kolla hennes höft, känns så skönt! Annars idag så har jag tvättat, skrivit inköpslista tills tyras kalas och allt som ska bakas, har handlat och druckit kaffe hos emelie och vikt in all tvätt..och simon var snäll som bytte våra sängkläder önskar bara man hade orkat med en dusch nu innan läggdax haha..

Längtar så tills vi flyttar till vårt hus slippa ränna upp och ner till tvättstugan!! och andra som pillar i ens tvätt usch...

i morgon så har jag iget inplanerat direkt men det kommer alltid saker man måste göra så vi får se vad dagen erbjuder, ska iaf ut och gunga med tyra om vädret håller uppe, inte så roligt om det regnar..

men nu är det snart läggdax för tyra och sen ska vi med hoppa i säng

Av Elin fajersson - 17 november 2014 09:12

idag är det en stor dag för oss och för tyra för vi ska nämligen upp till röntgen och sen träffa vår ortoped läkare nu när tyra närma sig 1 år så ska vi kolla hennes höft så att allt ser bra ut, eftersom hon låg i skena när hon var bebis, så nu håller vi tummar och tår att allt ser bra ut,, vilket jag tror men det ska endå bli skönt att få detta överstökat! :)simon kommer snart och hämtar oss, vi hadeglömt bortt att det är idag så vi ska vara där 10.10 och jag och tyra vaknade av ett sms av simon vid 9 typ haha stress! 

hörs senare igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards