elinfajersson

Alla inlägg under november 2014

Av Elin fajersson - 26 november 2014 16:25

idag lämnade jag tyra i ca 1.5 timme själv på dagis, jag var först med en stund innan jag skulle gå iväg en stund, och det hade gått jätte bra inte grinat något alls och varit glad och busat med dom andra barnen, så det känns jätte bra:) och i morgon är det dags att lämna henne direkt på morgonen själv, hon ska vara där mellan 9-14 men måste hämta henne efter lunch för vi ska till bvc i morgon för 1 års kontroll och vaccin, så hoppas hon slipper feber och allt sånt skit efter vaccinet!

mn men idag har jag plockat här hemma och håller just nu på att tvätta, och har satt upp nya gardiner, känns så mysigt att allt jul pynt är uppe nu, vi satte upp allt igårkväll, simon har bara lite av trappen kvar sen är allt uppe:)

hahah dessa bilderna tog jag idag, titta vart jag hittade tyra sittandes:)

   

Av Elin fajersson - 24 november 2014 20:14

Ikväll badade simon tyra medans jag packade ner hennes dagis väska med ombyten,blöjor och en massa annat som man ska ha där i hennes korg:)

men nu ärhon nybadad och redo för dag nummer 2 på dagis i morgon<3

   

Av Elin fajersson - 24 november 2014 13:37

För ett tag sen kom vi hem från dagis och det gick jätte bra! många barn som var sjuka så dom var bara 6 barn där i dag så det blev en lugn första ag för tyra, och hon lekte så bra med dom andra barnen och dom hade fruktstund och tyra hade super roligt, något som är bra med förskolan är att på rälsen som tyra går på är alla barnen i samma ålder så det blir lite roligare för tyra:)

sen stannade vi när dom skulle äta och det gick med bra hon åt bra:) och i morgon ska jag och tyra dit själva samma tid nästan 3 timmar, och sen på onsdag så ska jag gå ifrån ett tag för att se hur det går så det ska bli spännande:)


Av Elin fajersson - 23 november 2014 15:58

Nu har vi kommit hem efter några timmar på bondgården, det fanns ju inte jätte mycket där men det var endå roligt, tyra älskar ju djuren:)

Det var såå kallt så nu är vi frysna,men inne i värmen igenoch ska laga lite mat nu sen ska vi mysa resten av kvällen:)

                   

Av Elin fajersson - 23 november 2014 12:37

God eftermiddag på er :)

igår kväll skulle jag jobba till 20 men slutade inte förrens 21 men det gick bra endå:)

nu på förmiddagen så kom mamma inom på fika, vi hade kvar tårta från tyras fördelsedag:)

nu ska vi snart åka till stadsbondgården och möta emma å johan och barnen där, det är någon julmarknad där så vi ska dit en sväng:)

   

Av Elin fajersson - 22 november 2014 12:58

igårkväll jobbade jag och fan vad det kändes at åka hemifrån när simon kom hem igår, saknade tyra jätte mycket haha, men det gick bra, jag kom hem vid 23 och la mig direkt och sen gick jag upp vid 9 tiden! nu har jag duschat och är klar för att åka till jobbet igen, ikväll blir det sista gången på ett tag igen för på måndag börjar tyra med sin inskolning på förskolan och jag vet inte hur låg tid det kommer ta för henne tills hon klarar sig själv där, men sen efter det så blir det jobba hela dagarna igen..

ikväll slutar jag 20 så det är lie bättre:) och simon och tyra ska åka till gekås under tiden , fy vad orättvist haha, emn vi ska dit igen efter löning så då ska jag med:)


Av Elin fajersson - 21 november 2014 12:12

Idag ska jag åka ifrån tyra i fleera timmar, jag ska nämligen hoppa in och jobba extra ikväll och i morgon kväll, det är julgala för ordinarie personal så jag ska jobba från 17-ca 23  kan bli senare med men det gör inget, och sen i morgon jobbar jag 14-20, och jag kommer sakna min tyra så mycket.. och hon kommer sova när jag slutar ikväll så kommer inte få träffa henne förrens i morgon fm när jag har sovit ut:( men då ska jag pussa på henne hela dagen tills jag ska iväg igen hahah:)

med detta sagt så bjuder jag en bild från när hon var nyfödd, liten blir stor<3

 


Av Elin fajersson - 21 november 2014 09:06

igår fyllde tyra 1 år och vill bara tacka alla som var med och gjorde tyras första födelsedag helt underbar, hon fick massa leksaker och en massa pengar till en ny bilbarnstol Tack så jätte mycket allihopa! tyra var helt uppe i varv hela kvällen efter allt folk och en massa tårta och kakor haha man fyller ju bara 1 år 1 gång <3

vi tog så mycket bilder och filmade jätte mycket igår men här kommer lite av bilderna!

                                                                    

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards