elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin fajersson - 12 oktober 2014 20:53

Idag efter loppisen så åkte vi hem och käkade lite sen körde vi och lämnade Tyra hemma hos mamma och sen när vi kom till vallås så körde jag vidare till simlångsdalen sen fiskade vi i några timmar och njöt av lugnet haha så mysigt sen körde jag hela vägen till mamma för att hämta upp våra älskade Tyra, man saknar henne såå mycket när man är ifrån henne! Men nu har vi lagt oss alihopa och i morgon ska Simon jobba igen:(
Men jag och lillan ska hem till Emma och barnen så det blir roligt!:) godnatt på er!

Av Elin fajersson - 12 oktober 2014 10:08

Inatt bestämde vi oss för att flytta in tyras säng till sitt egna rum, och det gjorde vi och det var inga problem hon fortsatte att sova hela natten så sköönt!

känns skönt för oss åxå att få sova ensamma i vårt sovrum slippa viska när man ska gå och lägga sig:)

idag så ska vi åka på en loppis i laholm och kika där en stund, sen ska mamma passa tyra idag så får se vad vi ska hitta på då, kanske blir att fiska och övningsköra, vi får se hur vädret blir:)

 

Av Elin fajersson - 11 oktober 2014 18:27

Jag körde till stället utanför veinge innan och sen tillbaka och det gick jätte bra, vi satt där en stund och fikade och mös i solen, sen gick jag upp och tog en kaffe hos emelie och spelade yatzy haha vilka kärringar vi är:)

nu har vi precis käkat och ska ta det lugnt..

 

Av Elin fajersson - 11 oktober 2014 13:44

Nu har vi äntligen kommit iväg, har varit och bokat klipp tid och nu ska jag övningsköra till något mysigt ställe där vi ska fika och fiska och bara mysa:)

Av Elin fajersson - 10 oktober 2014 14:00

Tyra och jag är hemma hos Emma nu och dricker kaffe, jag har även klippt alicias lugg oxider blev faktiskt bra :)
Ikväll sk Simon ut och käka med jobbet så jag och Tyra är ensamma idag, så jag och Emelie ska nog beställa käk och titta på idol ikväll :)

:)

Av Elin fajersson - 9 oktober 2014 16:53

idag på fm så kom emma och barnen hit,, och vi gjorde ingenting bara satt i soffan och tråkade, sen kom vi på att vi kunde åka hem och hälsa på mormor så det gjorde vi, så vi har fikat och ungarna har busat:) 

Nu är vi hemma och jag är så sjukt seg så det blir lite snabb mat nu sen ska vi bara ta det lugnt! 


Av Elin fajersson - 8 oktober 2014 17:02

Kom hem strax efter 16 idag, var så roligt att träffa Vlora och elina vi satt på espresso och åt och drack en varsin kaffe och pratade massor såklart, tyra och elina var så söta dom hade lika dana kläder på sig haha.. sen gick vi hem till henne en sväng där det blev ännu mer kaffe! sen somnade tyra och jag tog bussen hem.

Tyra  over fortfarande i sin vagn men vaknar nog snart då ska jag laga lite käk sen måste vi åka ut och köra en liten stund, simon han kom hem efter jobbet och kände sig hängig så hoppas inte det blir att han blir sjuk nu:(

   

Av Elin fajersson - 8 oktober 2014 11:46

Nu är jag påklädd och klar medans tyra ligger och vilar middag, vi ska möta upp vlora och hennes dotter elina på eurostop och ta en kaffe idag, ska bli så mysigt, jag har inte träffat hennes dotter ännu hihi:)

Sen senare när simon slutar så ska jag övningsköra en stund innan mörkret kommer.

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards