elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin fajersson - 16 oktober 2014 15:24

Idag klockan 17 så har jag bokat klipp tid, ska bli skönt att få bort det slitna i håret nu, sen blir det hem igen för att laga lite käk, men nu kan jag inte skriva mer tyra gallskirker och inget hjälper:(

Av Elin fajersson - 16 oktober 2014 11:17

Godeftermiddag!

tyra har sovit mellan oss inatt tänkte det var lika bra nu när hon är dålig,, stackaren hon hostar sönder sina lungor nästan, och kan inte sova pga av hostan,, tycker så synd om henne..

men men idag fyller simon år så jag och tyra ska ge oss ut till willys strax och köpa mat som jag ska laga ikväll blir något enkelt för matlagning är INTE min grej haha.. men han ska firas på söndag så det blr en lugn kväll idag med mat och presenter i familjen:)

STORT grattis min fina älskling på din 26 års dag vi älskar dig<3 

 

Av Elin fajersson - 15 oktober 2014 19:17

idag har jag och tyra varit hos emma nästan hela dagen, och i dag på eftermiddagen så blev tyra genomförkyld och hennes hosta har blivit värre stackaren,, så vi har köpt hos medicin till henne och hoppas att hon får sova hela natten inatt..

även jag känner att jag fått virus i kroppen jag känner mig sjukt hängig och känner mig inte alls bra,, men jag köpte mig en godispåse och ligger i soffan och glor på bb och längtar till vi ska lägga oss nu!! 


Av Elin fajersson - 14 oktober 2014 17:32

Idag har jag verkligen haft en gnällig tyra här hemma, ingenting har passat, och så fort jag gick på toa så skrek hon gick jag in i köket skrek hon, satte jag mig i soffan skrek hon:(men men skönt nu när simon kom hem så jag fick lite avlstning.. det behövs ibland!! 

men hon är endå så underbar hon vill ju bara busa med mig hela tiden, tänk att ett barns värld går ut på att leka leka och åter leka hahah, bara man sitter med henne så kan hon leka i timmar :)

här är vår lilla busunge för några månader sen när hon busade med pappa i soffan<3

   

Av Elin fajersson - 14 oktober 2014 14:06

Idag efter frukosten så gick jag och tyra in till stan för vi var på jakt efter lite presenter till imon som fyller 26 på torsdag och jag hittade allt så nu är det klart! 

sitter och slö tittar på gamla avsnitt av kardashians medans tyra sover, när hon vaknat så måste jag ta en sväng med damsugaren, sen kommer simon hem så blir det att äta lite, och sen ta det lugnt! 

 

Av Elin fajersson - 13 oktober 2014 09:59

Nu är vi klara, idag åkte skjalen på brr:)

Av Elin fajersson - 13 oktober 2014 09:44

Godmorgon på er! 

idag vaknade vi vid 7 och gick upp och åt lite frukost:) sen blev det en kaffe uppe hos emelie:)

nu ska tyra sova en stund så vi ska ta på oss kläderna och gå ut vi ska nämligen hem till emma så hon kommer somna gott i vagnen på väg dit!

fick detta armband av mamma igår Mot cancer och det tackar jag för! 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards