elinfajersson

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Elin fajersson - 17 oktober 2014 16:26

jahopp nu kommer snart simon hem, och då blir det att slänga ihop kvällsmat, det blir hemmagjorda hamburgare, finns det något bättre när man är hungrig en fredagkväll? :)

idol ikväll, hoppas man kan se det, tyra sover fortfarande mellan oss så får se hur vi gör hon brukar lägga sig vid 20 tiden, tråkigt om man missar det..

min förkylning blir inte bättre heller så kommer antagligen vakna upp genomförkyld i morgon, då blir inte simon så glad för i morgon är det fisketävling och dom ska vara borta från väääldig tidig morgon till läggdags,, men men är man sjuk så är man får se hur jag känner mig ikväll

:)

Av Elin fajersson - 17 oktober 2014 11:18

igår blev det lite sent mad mat å allt, och jag kände mig inte helt okej, men det blev lax potatis och kall dill sås, det blev bra för att vara mig haha.. sen öppnade han paket från mig och tyra, sen var det bums i säng, på natten kände jag av att min förkylning började komma, och så sant som sagt när jag vaknade så var jag förkyld men det har inte ännu brytit ut så det kommer väl i morgon:(

tyra ligger och vilar här jämte mig i soffan och sen klockan 12 ska jag tvätta, lika bra att få tvättat nu innan man blir allt för sjuk! 

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards