elinfajersson

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Sug

Av Elin fajersson - 7 oktober 2014 17:30

För en stund sen så åkte emma och tjejerna hem, keyla sov under hela tiden hon var här nästan och alicia roade sig vid datorn, sen när emma kom så tog vi en kaffe, nu sover tyra och jag väntar hem simon sen ska vi handla lite, idag ska jag unna mig choklad är så sjukt sugen på det, så så får det bli haha:)

Sen innan läggdax så ska jag och tyra ta ett bad:)


Av Elin fajersson - 7 oktober 2014 11:00

hello!

igårkväll kom vi hem sent jag gick hemifrån efter 9 på morgonen till emma och var där hela dagen, sen efter killarna slutat jobba så kom dom till emma och hasse och mamma kom dit med, så bjöd emma och johan på hamburgare och fika, så vi kom inte hem förrens vid 20.30 så vi var super trötta, men idag så gör vi ingenting jag håller på att tvätta och simon han jobbar han slutar inte förrens 18 idag..

har varit uppe och tagit en kaffe hos emelie i morse iaf så det var trevligt! sen i eftermiddag ska jag passa alicia och keyla en stund medans emma är hos tandläkaren så det blir roligt:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards