elinfajersson

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Elin fajersson - 25 oktober 2014 16:35

phuu nu har vi kommit hem ifrån busfabriken och jag förstår inte att det är så dålig luft där inne, har dom ingen AC?? men men barnen hade roligt iaf och tyra blev så trött i slutet så nu ligger hon i sin vagn och sover som en stock, för om en stund ska vi lämna henne hos emma, och jag och simon ska ha egentid:)

             

Av Elin fajersson - 25 oktober 2014 11:20

Åter idag så vaknar vi upp till regn och rusk!! idag fick jag sovmorgon och gick upp vid 10, välbehövt!!

ikväll ska jag och simon på bio vi ska se Gone girl den verkar vara en film precis i vår smak:) annars så hade vi lite vi ville göra nu under dagen, vi ville till bo mässan men det struntar vi i när det kostar 160 kr inträde, lite saftigt.. istället så bestämde vi för att åka ut och ta lite fina höst bilder på tyra men det gick ju inte heller nu när det regnar.. så det får bli busfabriken idag med henne innan vi ska iväg och hon ska hem till sina kusiner alicia och keyla! 

Här är en bild från sist när vi var på busfabriken med tyra:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards