elinfajersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin fajersson - 25 januari 2013 12:59

direkt när jag vaknade så läste jag hallandsposten som vanligt och där stod det om john och att dom har hittat en misstänkt för mordförsöket, och jag tror jag vet vem dom tagit in det står att det är en man som nyligen fyllt 41 och bor i skåne och det stämmer in på han jag tror. men kan ju vara någon annan med hoppas det är han iaf så dom får ett slut på detta snart!!usch,, 

jaja har precis duschat och så ska snart möta upp emma och alicia dom ska äta på mc donalds:) 

Av Elin fajersson - 24 januari 2013 17:46

åkte precis och köpte en hel påse godis med bara mitt favorit godis:) och ska börja kolla om på min favorit serie med the hills:) nu är min kväl räddad hahah :) 

     

Av Elin fajersson - 24 januari 2013 15:30

hej på er jag bestämde mig i morse för att stanna hemma och vila upp mig nu i helgen, hade ont i halsen som fan när jag vaknade i morse så kände att det var lika bra, jag vaknade 14.40 och fick lite panik haha sovit bort hela dagen igen!! men men kanse behövdes jag ligger fortfarande i sängen:) nu är vi lediga från skolan tills måndag förhoppningsvis så känner jag mig bättre då:)

Av Elin fajersson - 23 januari 2013 22:30

Nu ska jag snart hoppa i säng, har inte haft ork till att plugga nåt idag när jag kom hem men det gör inget,:) ska lägga fram lite kläder tills i morgon bitti sen ska jag äntligen få soova haha fyfan jag vill inte bli sjuk jag har varken tid eller ork med det:( men ni får sova så gott så hörs vi i morgon igen Godnatt;)

 

Av Elin fajersson - 23 januari 2013 18:27

nu är vi hemma och har precis ätit lite åså, va ju inne i stan för att fixa min klocka, och sen gick vi även på att titta på en snowboard till mig och skidor till simon lite priser åså,

vi ska nämligen köpa det när vi har sparat ihop allt sen jävla ska vi till åre igen love it :)

dock så fanns det inte någon som jag fastnade för så där jätte mkt, hittade 1 som jag skulle kunna tänka mig men ska kolla runt lite på nätet åså med:)

ikväll kommer även efterlyst hoppas bara man orkar vara vaken tills dess..

känner mig inte alls bra men ska ställa klockan som vanligt för skolan i morgon å se hur jag känner mig på morgonen. ska ta en kopp te nu och bädda ner mig i sängen och titta på tv :)  

Av Elin fajersson - 23 januari 2013 13:33

Var helt inställd på att gå hela dagen idag i skolan men så blev det inte ,slutade 11.40 som vanligt hah så jag stannade över och gjorde en uppgift med alex och nu är jag hemma igen och väntar in som vanligt familjen karashian som börjar 14.10 haha vilken nörd men har kollat så många avsnitt nu så nu är jag fast:) sen kommer simon och hämtar upp mig måste in till stan igen med min klocka plockade bort 1 platta för mkt så jag tyckte att den satt liite för tajt så får sätta på den igen så blir den nog lagom i storleken:) 

Av Elin fajersson - 23 januari 2013 07:50

Så här ser jag ut idag mörka mobil bilder men hinner inte ta ordentliga!! Btw börjar bli förkyld känner jag ont i halsen som fan :(

Av Elin fajersson - 22 januari 2013 21:04

Har precis kommit ut från duschen denna inpackningen fick jag av Emma i julklapp det är en värmande mask man lägger i håret den är super bra tycker jag:) nu börjar Hollywood fruarna haha

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards