elinfajersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin fajersson - 14 januari 2013 15:15

hejsan har vatt i skolan och mått piss typ har inte sovit på hela natten:( så det har svidit i ögonen hela dagen:S men kan inte lägga mig nu heller för då somnar jag aldrig ikväll, så jag har haft besök här emma johan och alicia kom sen ringde även mormor som kom inom och fikade hon med alltid trevligt haha :)

   

Av Elin fajersson - 13 januari 2013 22:46

Nu har vi kollat klart på filmen som var såå bra och sorglig den är värd attg se tycker jag för er som inte sett den!! satt nästan och grät i slutet av filmen:( i morgon går jag in på 2 nya kurser känns både spännande och jobbigt, vi får se hur det blir sjukvård here i come! :)       

         

Av Elin fajersson - 13 januari 2013 17:25

Nu har vi kommit hem vi åkte och gick några km på galgberget jätte skönt men kallt haha :) och sen ikväll så ska vi kolla klart på filmen benjamin button:)

       

Av Elin fajersson - 13 januari 2013 12:39

hejsan , igår bloggade jag inte så mkt låg hemma och mådde inte bra haha :D men idag mår jag bättre och kom precis ut ur duschen och nu väntar vi besök natta jojje och lille hampus kommer och hälsar på:) här kommer några bilder från fredagen . inte många glömde av att ta bilder typ haha

           

Av Elin fajersson - 12 januari 2013 14:42

Vin

Av Elin fajersson - 11 januari 2013 16:49

Dricker vin och sminkar mig! Simon ska göra amerikanska pannkakor så jag få något i magen :)

Av Elin fajersson - 11 januari 2013 15:26

Håller på å springer upp å ner till tvätten, har inte tvättet på typ en månad å känner att kläderna börjar tryta haha, åh jag vet inte hur jag ska göra ikväll om jag ska följa med ut eller inte, vi är nårra från klassen som ska mötas i stan och sätta oss på öl fiket och ta nårra öl och snacka lite skit, men då måste jag duscha och göra mig i ordning,orkar intee.. ingen snäll själ som vill komma hit och sminka och klä mig?? hahah ne jag får se om jag känner för det senare. ska snart ner till tvätten igen!     

Av Elin fajersson - 11 januari 2013 11:37

Fil med jordgubbs sylt och sen musli :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards