elinfajersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin fajersson - 26 januari 2013 21:40

Åhh vill resa iväg någonstans skulle vatt skönt att bara få komma bort i 1 vecka iaf,, bara ligga och slappa på en strand hela dagen inga måsten haha,, men verkar som vi får vänta tills agusti då ska vi iväg till spanien iaf , men det känns så långt borta jag vill iväg nuuu!! haha Får vell drömma mig bort istället,,:)

     

Av Elin fajersson - 26 januari 2013 21:11

nu har jag tagit en pause från tv tittandet haha va tvungen att betala lite räkningar annars glömmer jag av det hahah så nu är det gjort känns alltid lika roligt haha:) dock så känns det inte roligt att betala min tele 2 räkning, när jag knappt kan andvända skiten, har knappt teckning någonstans och internett fungerar inte överallt det heller,, vill byta men har  bundit upp mig här nu bläää... får stå ut med skiten ett tag till, så skaffa inte Tele 2 om ni funderar på det!!:)

   

Av Elin fajersson - 26 januari 2013 18:18

Efter många timmar ute så var det skönt att komma hem och lägga sig i sängen med mjukis kläder och titta på mitt älskade The Hills resten av kvällen:)

Av Elin fajersson - 26 januari 2013 17:45

Av Elin fajersson - 26 januari 2013 16:06

Vart ute och gått kallt som fan,nu blir det en kaffe på espresso:)

Av Elin fajersson - 26 januari 2013 13:55

hejsan nu har vi precis ätit vår helg frukost så nu är vi mätta och belåtna :) nu om en stund ska vi snart sticka iväg och hitta på något med emma och johan behöver komma ut iaf...hihi tog en söt bild på en tiggande katt vid frukost bordet i morse:)

 

Av Elin fajersson - 25 januari 2013 21:07

Hellu har bloggat väldigt dåligt idag, men har varit på eurostop med emma å linnea + hennes pojkvän och sen barnen :) vi kollade lite i affärer jag hittade en topp som fick följa med hem:) sen avslutade vi på mc donalds.. följde med emma hem och fikade å lite såhah det har varit en väldigt onyttig dag idag haha ,, men nu är jag hemma och måste äta igen för det kurrar i magen , sen ska jag bara slappa framför The hills resten av kvällen.. :) 

 

Av Elin fajersson - 25 januari 2013 17:10

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards