elinfajersson

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Elin fajersson - 3 januari 2013 23:09

nu är jag hemma kom hem för ett tag sen och jag hoppade direkt in och la mig i badet och nu sitter jag här och äter nudlar och frallor hahah funderar på att fortsätta på mitt arbete men klockan är så mkt men vi får se jag börjar ju inte förrens halv 1 i morron typ.. ne nu ska jag äta färdigt så jag får lite energi sov så gott sen:)

Av Elin fajersson - 3 januari 2013 17:38

Nu är mjukisarna på nu sticker jag hem till Natta för plugg resten av kvällen!! :)

Av Elin fajersson - 3 januari 2013 17:15

herre gud vilken dag jag har haft,, direkt när jag vaknade så kom hon som ville testa klänningen och hennes kille, sen fick simon skutsa mig till skolan för jag skulle redovisa efter det kom han igen och körde mig till stan för jag skulle ansöka om nytt studiemedel så jag får pengar från csn.. efter det så va vi tvugna att äta hade intge ätit på hela dagen,, och nu är jag hemma och ska snart till natta som ska hjälpa mig med pluggandet hon är världs bäst!!!! och det lär dröja tills det arbetet är klart så jag kommer intge komma isäng förrens i natt någon gång säkert och jag ska upp för ennu en redovisning i morron uhhh... ska bli så skönt när skolan är över, det har blivit för mkt nu på sista tiden så jag är så jäkla glad att jag har natta som ställer upp och hjälper mig när jag ligger efter!! så vi kanske hörs senare ska mysa med hennes lille hampus med hihi:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards