elinfajersson

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Elin fajersson - 21 januari 2013 22:09

Å vilken slappe dag det blev idag , fastän vi har plockat bort julen och även städat lägenehet så känns det som jag bara legat och glott på tv hela dagen :) kollade först på outsiders som handlade om tvånghandlingar och fobier mkt intressant måste jag säga jobbigt med för den delen:S sen började ju top model sverige åxå som jag tittade på:) så jag ska vell fortsätta titta på tv igen tills jag lägger mig, roligare än så blir det inte haha :)  

Bye

Av Elin fajersson - 21 januari 2013 17:07

Nu har vi plockar bort julen ganska skönt att bli av med det endå:)

Av Elin fajersson - 21 januari 2013 12:41

Nu är jag hemma från skolan, hann inte med så mkt i morse när jag stack försov mig lite haha så fick skynda mig till skolan, och glömde både det ena å det andra hemma haha men så kan det gå, hade redovisning idag i klassen eller mer som en duskussion och det gick bra:) nu är jag hemma och orkar inte göra ett piss hah behöver egentligen plocka ner granen ( Jaa jag vet att vi är sena med det) höhö och städa men jag orkar inte , blir nog att slänga sig i sängen och glo på tv en stund:) 

toa bild från i morse haha (trötter)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards