elinfajersson

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Elin fajersson - 18 januari 2013 20:43

Blir sugen på att tatuera mig igen, jag har alltid velat ha en fyrklöver fast inte grön utan grå då men vet inte vart jag skulle vilja ha den kanske handleden eller i nacken,, sen hittade jag fjädrar och fasiken vad snyggt fast jag skulle inte vilja ha som alla andra vid sidan av revbenen lite tråkigt eftersom alla sätter sina fjädrar där, men kanske på undersidan av armen , men jag vet inte om det blir för synligt för min del hmm haha måste tänka på det vill inte ha för mkt,, men snyggt som satan är det med fjädrar:) eller på sidan av foten skulle åxå passa bra tycker ja.. 

   

??

Av Elin fajersson - 18 januari 2013 20:28

har haft en bra dag idag , vaknade i tid och sen har jag varit hos natta och tjabbat lite och druckit kaffe alltid trevligt:) och även pratat med emelie, och i morgon så ska vi hem till henne för att träffa hennes lilla flicka ska bli så roligt!! :) 

Av Elin fajersson - 18 januari 2013 17:26

:)

Av Elin fajersson - 18 januari 2013 14:45

Nu ska jag cykla iväg till natta :) ska bli skönt att komma hemifrån, haha karar inte av att vara ledig behöver saker att göra hela tiden:) hörs sen igen 

Av Elin fajersson - 18 januari 2013 12:20

Godmorgon mitt vinterland haha ,, fan vad det snöar igen!! idag vaknade jag lite tidigare eller aa jag satte klockan så jag inte skulle sova bort hela dagen igen haha:) så nu har jag ätit frukost och ska ta en kopp kaffe nu och bara ta det lungt.. idag är det plugg dag med ska börja på det vi har muntligt på måndag.. igår fick jag även reda på vart jag ska göra min apu någonstans jag fick inte mitt första val som jag hade hoppats på men jag hamnde på avd 71 ortopedi-/Kirurgi så jag hoppas jag kommer trivas där med, har dock lite svårt för benbrott å skit men men kunde vatt värre om jag hamnade på typ en avd med brännskador hahah :) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards