elinfajersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin fajersson - 21 december 2012 12:49

Jag gick upp för ett tag sen och har precis duschat och ätit frukost och ska ta och sätta på lite kaffe nu ,, sen ska jag sätta mig och få färdigt mitt arbete som ska skickas in idag!! klockan 15 ska jag sticka iväg till jobbet var evigheter sen jag jobbade nu och så ska jag inte vara på "min" avd heller jaja det går säkert bra endå:) sen ska jag ta helg med min finaste, måste även handlade klart julklapparna nu i helgen , har bara nån till simon kvar:)

Av Elin fajersson - 20 december 2012 18:57

sitter och har tittat på roliga klipp i över 1 timma nu haha så roligt!! ska egentligen slå in lite julklappar men får se om jag orkar, va och handlade lite klappar idag sköönt att få de undanstökat, ska nämligen jobba i morron har inte jobbat på över 1 månad nu behöver jobba lite nu och få in lite pengar känner jag!! 

 

Av Elin fajersson - 20 december 2012 17:17

Dagesn slappe haha :)

   

Av Elin fajersson - 20 december 2012 13:20

idag slutade jag tidigt i skolan så jag åkte hem till emma och alicia direkt här efter, har inte druckit kaffe på hela dagen så det va gott att sätta sig ner och ta en kopp ska snart äta en hembakad citron kaka med haha :) skulle egentligen iväg och handla klart julklapparna idag men jag är så himla trött så jag får vell ta det i morron då kanske, nu är jag ju ledig från skolan tills januari :)

Av Elin fajersson - 20 december 2012 10:04

Nu är det film i skolan :)

Av Elin fajersson - 20 december 2012 10:04

Nu är det film i skolan :)

oj

Av Elin fajersson - 19 december 2012 23:09

heheh första riktiga inlägget idag sorry men har vatt i skolan hela dagen sen när jag kom hem så va jag så trött satt å spelade spel istället för att plugga smarta jag :) sen helt plötsligt så va klockan 21 och då började ju sista avsnittet av Stalkers FYYY så bra det va eller bra och bra creepy som fan usch,,, kommer sakna det nu över vintern :) jaja i morgon är det sista dagen i skolan sen börjar vi inte förrens 2 januari men vi har en massa plugg hemma nu istället fyfan!! här blir det inget jul & nyårs mys här inte,, nee nu måste jag lägga mig ser knappt vad jag själv skriver haha :) Godnatt 

Av Elin fajersson - 19 december 2012 11:59

Har precis ätit tomte gröt så gott love it:) nu har vi 1 lektion kvar så segt vill hem nu! Eller ja när jag kommer hem så måste jag plugga åh har redan huvudvärk.. Haha men vi hörs lite senare igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards