elinfajersson

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Elin fajersson - 11 december 2012 22:35

Måste bara lägga upp lite gamla bilder!

Här på simon och en nyfödd alicia!

 

 Och jag och alicia på en fika i stan:)


 

Nykära på fest! <3

 

Mamma på julafton för 2-3 år sen!  

Simon i tonåren GRR hah;)

 


Av Elin fajersson - 11 december 2012 22:15

Nu är äntligen allt klart tills i morgon vi ska på bröllop simons syster ska gitfa sig,, ska bli så roligt, speciellt när det inte ska vara det vanliga tradaitionella bröllopet med vit klänning åså så det ska bli spännande:) och jag jar även tagit bort mitt gamla nagelack och fixat ögon brynen lite,, men nu börjar jag bli fruktansvärt trött så ska snart hoppa i säng men detta ska jag ha på mig i morgon iaf + svarta strumbyxor och jag funderar på att ha min vita kappa till de men jag vet inte jag kommer frysa röven av mig men men får se i morron,,

   

Av Elin fajersson - 11 december 2012 19:25

sorry för väääldigt dålig uppdatering idag men jag var i skolan hela dagen och sen när jag kom hem så åkte jag och simon till eurostop för han skulle köpa en väst att ha under sin kavaj, och jag letede efter julklappar till lisen(alicia),, och tittade efter ett läppstift till mig men testade fleera st men ingen som jag ville ha , hittar inte riktigt den perfekta färgen:( jaja är vrål hungrig så det fick bli tacos idag för det går så snabbt och enkelt haha :) hörs snart igen!!" 

     

Av Elin fajersson - 11 december 2012 19:14

Så kom min tröja som jag beställde från chicy efter ca 1 månad haha pga av vänte tiden så fick jag med mig en ring som förlåt för att jag fick vänta , sånt uppskattas!! och tröjan passade den med så jag blev glad :)

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards