elinfajersson

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Elin fajersson - 13 december 2012 17:02

Nu har jag kommit hem igen, dom va jätte duktiga allihopa:) och alicia var jätte fin,jag lockade hennes hår hihi

             


Av Elin fajersson - 13 december 2012 13:33

Nu ska jag snart till emma, för halv 4 så ska alicia gå lucia tåg på sitt dagis så jag ska följa med och titta på plutten hihi mamma ska åxå med och titta , det ska bli roligt hon älskar att sjunga alltid mysigt med lucia tåg speciellt när dom är mindre:) så vi hörs senare igen.. jusst det ja hoppas ni alla får en bra lucia med en massa lussekatter å annat gott :) 

 

Av Elin fajersson - 13 december 2012 12:27

hej på er jag har kommit hem från skolan åså fyfan imorse var det inte roligt att gå upp till skolan efter attg man kom hem så sent men var tvungen för vi skulle ha rollspel, gårdagen var jätte trevlig god mat trevliga människor!! lite synd bara att jag och simon inte kunde dricka pga av att jag skulle upp till skolan:( lite drack jag med inte alls mkt.. men men vi glömde att fråga någon om dom kunde ta ett kort på oss tillsammans igår så det fick vi ställa oss hemma mitt i natten och göra HAHA självutlösaren is the best :) jaja jag tog en massa kort på hela bröllopet men dom ville att det skulle vara privat så vi får inte lägga ut bilderna så därför blir det inga bilder från bröllopet tyvvär!! 

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards