elinfajersson

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Elin fajersson - 3 december 2012 21:18

Nu har jag kommit upp från badet och ska ta och lägga mig nu, ska nämligen till skolan tidigt i morgon och vara där hela dagen,, så ni får sova så gott :)

Av Elin fajersson - 3 december 2012 19:40

Kvällsmys! 

             

Av Elin fajersson - 3 december 2012 18:25

Snart kommer emma,johan och alicia hit vi ska dricka glögg och titta på julkalendern tillsammans:) jag och simon har precis tittat klart på ensam hemma 2 som vi inte orkade kolla klart på igår, och ätit ostbricka idag igen haha :) 

Av Elin fajersson - 3 december 2012 15:10

Fyfan nu är jag äntligen hemma från föreläsningen som va ganska långdragen och ja jag hängde inte riktig med vad dom pratade om haha, och jag ska säga att jag är sjukt glad över att vara hemma igen för det var inte kul att cykla i denna snöstormen blöö, det är jätte mysigt att det snöar när man är inomhus haha inte när man ska ut och cykla!! fick även ett sms om attmin nya mobil är på väg till mig nu så nu är jag glad:) ska diska lite nu sen vänta på min älskling, han har även fått 2 st avin från posten så vi ska vell åka och hämta ut det när han kommer hem och titta vad det kan vara för något hihi:)

   

Av Elin fajersson - 3 december 2012 12:02

detta blir min frukost idag, får inte ner så mkt mer , en kopp kaffe och en shake! :) snart dax att ta ut cyklen och bege sig mot högskolan! 

 

Av Elin fajersson - 3 december 2012 10:56

här kommer lite bilder från julfesten, det va en jätte trevlig fest med allt från lekar till robert wells som spelade för oss, lite andra shower, och god julmat och en massa dricka.:)

                         

Av Elin fajersson - 3 december 2012 10:30

När jag vaknade i morse och tittade ut så blev jag såå glad snöö över allt och att det kommer mer hela tiden Myyys!! :) idag är det första dagen i skolan och vi startar med en föreläsning på högskolan kul haha!! ska cyckla dit så vetefan hur det ska gå i detta väder haha :D jag ska lägga upp bilderna från julfesten om en stund , ska bara sätta på lite kaffe :)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards