elinfajersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin fajersson - 10 december 2012 21:01

fyfan jag har nackspärr har haft det hela jäkla dagen , man ser lite rolig ut när någon pratar med än man vänder hela kroppen haha :D har suttit och letat runt överallt efter ett läppstift som är beige typ och matt ska det hellst vara, och inte för dyrt men jag får vell kolla runt lite här hemma i affärerna innan jag beställer något, det är så jobbigt om det skulle vara fel färg , jag hatar att skicka tillbaka något det är så omständigt haha så ibalnd skiter jag i det men så ligger det bara och skräpar här hemma!!   

Av Elin fajersson - 10 december 2012 17:14

Nu har jag kommit hem från emma, och det va skönt att komma ut lite och få på sig lite andra kläder , tjocktröja jeans och inget smink haha kan inte bli mycket bättre:)

   

Av Elin fajersson - 10 december 2012 12:58

så här ser jag ut idag, och lär inte byta kläder heller för den delen , är ensam hemma och sitter och försöker att plugga men det blir kanske en mening i timmen som skrivs ner, så fort går det inte,, fyfan jag som vill ut och hitta på något, känner att det snart är dax för en paus jag blir helt knäpp i huvvet av att sitta inne en hel dag.. jag är inne på min 3e kopp kaffe redan haha :)  

Av Elin fajersson - 10 december 2012 10:37

jahopp idag är det ennu ett studiebesök på sjukhuskyrkan tråkigt,, känns så onödigt att gå dit idag för jag har en massa plugg som måste bli klart.. vet inte hur jag ska hinna med allt faktist.. får lite smått panik, får se hur jag gör idag ska få i mig lite frukost och kaffe nu iaf ..

Av Elin fajersson - 9 december 2012 19:07

Nu har jag precis klivit upp från badet, och ska snart starta tvn för kl 20 börjar snooki &jWoww:) sen efter det ska jag och simon mysa och titta på julfilmer som vanligt, och äta våra godis fudge som vi köpte på liseberg igår , ska bli spännande å smaka alla goda sorter vi plockade!! sen har jag glömt och visa vår fina bok som vi hittade åxå en sån man kan öppna och lägga saker i . vi ska ha vår bok på vardagsrums bordet med våra fjärrkontroller i det blir nog fint:)slippa se dom liggandes på bordet!       

Av Elin fajersson - 9 december 2012 18:10

haha fan vad roligt, bloggaren tyra äger ju 2 st bloggar en mode blogg och en häst blogg och jag läser dagligen båda bloggarna och när jag gick in idag på min statestik så kan jag se vilka andra bloggar som vatt inne och läst och där stog det att darios.se (tyras hästblogg) vatt inne och tittat idag haha :) 

 

Av Elin fajersson - 9 december 2012 17:35

Åhh träffade lilla hampus för första gången idag, det finns inget bättre än känna bebisdoften hihi han var såå sööt! :)

           


Av Elin fajersson - 9 december 2012 16:11

köpte lite fina smycken i liseberg :)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards