elinfajersson

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Elin fajersson - 7 december 2012 22:38

fasiken det blev inget bra hah jag var för lat för att ta bort det svarta, och har redan bara fyllt på det några gånger så det blir inte fint, skulle börjat om och tagit bort det svarta men men det orkade jag inte , och jag orkar inte göra om det nu heller så det får bli så nu :P hhaha  

Av Elin fajersson - 7 december 2012 21:10

Nu har jag kommit upp från badet, tände ljus och låg och lyssnade på mina favorit låtar med beyonce!! och gjorde mig fin jag skrubbade mig klippte naglar och rakade benen och tillslut så la jag en hår inpackning som ska ligga på under natten! :) nu ska jag måla mina naglar vill göra något fint med dom men får se hur det blir, man har ju samlat på sig lite nagelcak under åren hah :)    

Av Elin fajersson - 7 december 2012 20:10

Dagens köp!! Väldigt nöjd:)

     

Av Elin fajersson - 7 december 2012 18:35

har haft en jätta bra dag med emma alicia och tyson hihi har varit ute hela dagen och busat i snön, snöbollskrig och pulkaåkning:) och sen kom simon och hämtade mig så åkte vi inom stan för han skulle ha en mössa :) och jag blev även en tröja rikare!! nu ska vi äta om en stund, sen ska jag hoppa i badet :) just ja det låg ett litet paket inannför dörren när jag kom hem jag antar att det är mitt mobil skal som jag beställde för nårra veckor sen:) 

           

Av Elin fajersson - 7 december 2012 14:31

var inom emma en snabbis behövde få i mig lite kaffe innan vi ska ut!!

       

Av Elin fajersson - 7 december 2012 12:38

så här ser jag ut idag + jacka då såklart , nu ska vi ut och åka pulka och leka i snön haha :) den 2 bilden blev jävligt suddig såg jag nu öhhh :P

   

Av Elin fajersson - 7 december 2012 12:12

sitter just nu och äter frjost, har lite bråttom för jag ska möta upp emma kl 13 utanför jobbet och jag sitter fortfarande i pyjamas haha , vi ska ut och åka pulka med alicia hihi :) men vi hörs lite senare!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards