elinfajersson

Alla inlägg under november 2012

Av Elin fajersson - 7 november 2012 18:17

godkväll på er, sitter och försöker plugga men är skit hungrig så huvudet hänger inte direkt med :( tur att simon står och lagar en smarrig köttgryta nu haha :) + att jag är trött idag med men jag måste hålla mig vaken till 22 iaf för idag börjar ju det nya programmet stalkers som man inte får missa!!! 

   

Av Elin fajersson - 6 november 2012 16:40

Har stoppat i mig lite mellanmål nu innan träningen det blev Kvarg,banan och kiwi och en skvätt fun light GOTT :) nu sticker vi iväg till träningen !      

Av Elin fajersson - 6 november 2012 16:06

nu har jag kommit hem har varit istan med emelie, vi gick lite i affärer men hittade verkligen ingenting :( buhu men det va roligt att träffa emelie iaf och prata lite :)      

Av Elin fajersson - 6 november 2012 16:03

     

Av Elin fajersson - 5 november 2012 21:04

hejsan, åhh idag har vatt en riktig depp måndag :( va i skolan idag och ville typ bara hem,kanske vädret ? haha aja åkte hem och vände typ simon hämtade upp mig och vi åkte och stor handlade hihi älskar när man har fullt med gott i kyl och frys, fast nu är det dock inget godis å sånt skit men en MASSA frukt och annat gott hihi nyttiga vi är va? :) vi kom hem med 10 fulla påsar och nårra tusen lappar fattigare hehe :D sen när vi kom hem så började jag fixa ihop lite tacos va så hungrig och det går ju så snabbt att laga med så nu sitter jag här och har lite matkoma :( skulle behöva hoppa in och duscha men jag orkar inte det ikväll:S ska nämligen träffa emelie över en fika i morgon har inte sett henne på länge, ska bli kul och se hur stor hon har blivit hihi :) Önskar vi hade en större kyl& frys dock!!! 

   

Av Elin fajersson - 5 november 2012 20:49

 

Av Elin fajersson - 4 november 2012 19:04

nu har vi kommit hem från alla aktiviteter haha var hemma hos mormor och firade hennes födelsedag och fikade lite mkt trevligt:) sen åkte vi direkt till gymmet jag och simon så skönt det va att springa av sig lite!! och nu väntar jag på att Snooki&jWoww ska börja och efter det kommer Mtv ema:) så det blir en lugn kväll nu sköönt! 

       

Av Elin fajersson - 4 november 2012 11:06

Godmorgon, igår var vi ju på bio och den va bra och läskig hihi värd att se iaf :) och idag så ska vi till mormor och fira henne för hon fyller år idag så det blir kul att träffa alla förutom mamma som jobbar då :S sen när vi kommer hem så blir det träning för fulla muggar hihi åt en massa nötter och popcorn igår så får lite dåligt samvete haha :D 

Mamma&Mormor :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards