elinfajersson

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Elin fajersson - 23 november 2012 21:18

Tänkte bara skriva ettg sista inlägg här nu, kom nästan precis hem fick gå 1 timme tidigare idag för vi hade inget att göra :) det har gått bra idag på praktiken läraren har varit och hälsat på och snackat lite, sen har jag även gett insulin för första gången idag med för att öva och det gick jätte bra så det blir mitt ``ansvar´´ resten av praktiken typ haha för att öva! i morgon kommer jag dock inte uppdatera något på hela dagen förrens i morgon kväll om jag orkar , ska nämligen vara där från 7-21.:/ och samma på söndag typ!! så där var min helg haha .. men hoppas ni får en bra helg :) Godnatt  

Av Elin fajersson - 23 november 2012 12:19

jag kan inte låta bli att internett shoppa när jag har tråkigt :S har länge letat efter ett par lite högre stövlar som är vardags skor, men alla är så sjukt dyra men nu hittade jag ett par helt vanliga enkla stövlar på en jätte rea dessutom som jag klickade hem precis 200 kr kostade dom haha ingenting ju :) hoppas dom är fina på dom är även fodrade inuti perfekt nu till vintern:)    

 

Av Elin fajersson - 23 november 2012 11:21

har precis tryckt i mig en skål musli och ska ta mig en kopp kaffe nu :) ikväll är det dax för praktik igen halv 3 - halv 10.. denna helgen kommer jag typ inte ens träffa simon :( jobbar nämligen hel dagar både lör och söndag :( jaja hoppas det går fort i morgon på jobbet så skulle vi fixa ihop lite lördags mys med planka och sånt gott :)hoppas ni får en bra helg <3

                                    

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards