elinfajersson

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Elin fajersson - 27 november 2012 22:38

Gokväll tänkte slänga in ett sista inlägg för idag, känner mig inte riktigt bra fick ont i magen precis konstigt nog , hoppas det går över tills i morron bara så jag kan åka till praktiken! nu har jag bara 3 dagar kvar där sen är det över och skolan börjar igen känns både roligt och även jobbigt, det är så mkt i skolan nu när vi kommer tillbaka!! usch vill inte ens tänka på de! Godnatt så hörs vi i morgon igen:)

Av Elin fajersson - 27 november 2012 20:05

Fyfan vad roligt och läääskigt ni måste se denna!!! 

Av Elin fajersson - 27 november 2012 15:01

Detta har jag skrivit upp till simon att jag vill ha i julklapp!! (a) 

   

Av Elin fajersson - 27 november 2012 14:38

åh blir så trött jag hade ju sett fram emot att få min nya mobil idag men ikke!! idag har det gått precis 2 veckor sen jag beställde skiten och idag va datumet då det stog att den skulle leveraras men får väl vänta nårra dar till verkar det som! men min julklapp till simon har redan anlänt haha tog 2 dagar inte illa!! sen när han kommer hem så ska vi iväg och träna, men vi får se om det blir gym eller simning idag! 

Sitter just nu och dricker en kopp kaffe och vet inte rikitgt vad jag ska göra tills simon kommer hem.. städa gjorde jag ju igår,, jaja här kommer en text som jag tyckte va bra!! 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards