elinfajersson

Alla inlägg under november 2012

Av Elin fajersson - 10 november 2012 16:52

detta fick jag med mig hem idag:) 1 nytt linne en fin topp och 2 nya tröjor och en mysig kofta! och en liten hair cuff i guld! :)väldigt nöjd hihi

     

Av Elin fajersson - 10 november 2012 16:12

hej jahopp hur ska jag summera denna dagen då? vaknade mådde sådär kände att jag behövde hitta på något så jag och simon bestämde oss för att åka in till stan för att shoppa:) hittade en massa fint som fick följa med mig hem ska lägga upp det sen! men var på så dåligt humör så jag tyckte synd om simon!! :( jaja så är det sen skulle vi gå och fika på det stället med massa nyttiga smoothisar tog en helt ny och kunde inte dricka den för den smakade citron och blev förbannad på simon haha så han fick gå och fråga om man kunde byta den och det fick man inte men dom skulle fixa till den lägga honung å skit i den så kom han tillbaka och jag kunde fortfarande inte dricka den och lika dan med sallads wrapen så allt åkte i soptunnan och jag bara gick där ifrån!!! sen när jag kom ut satte jag mig på en bänk och väntade på simon, som blev arg för att jag bara gick utan att vänta på han , å jag bara började lipa mitt istan... varför vet jag inte :S jo jusst det har jag sagt att jag håller på attg sluta röka????? har inte rökt sen igår kl 19:) så där är förklaraningen till mitt äckliga betende! simon orkade inte med mig mer utan gick och köpte något jäkla spray på apoteket och det FUNKAR skit bra nu mår jag bra igen och jag kan pussa på min finaste utan att bli irreterad! detta va det jobbigaste jag har varit med om på väldigt länge.. jag sa att jag kommer inte behöva några preparat nu när jag ska sluta men tji fick jag haha :) 

Dag 2  

Av Elin fajersson - 9 november 2012 20:24

sorry har inte haft tid att blogga alls idag, kom hem från skolan och då kom emma och drack en kopp kaffe och käkade lite mat:) sen passade jag alicia i några timmar, hon har hjälp mig att tvätta idag haha alltid skönt med lite extra hjälp haha :) sen kom mamma och hjälpte oss med vårat badkar och vask för det har vatt stopp där hur länge som helst, har inte kunnat bada sen i våras!!! så det ska bli najs attg läggba sig i badet och bara slappna av :) sen kom simon hem och då har vi städat lägeneheten så det är rent och fint här i helgen!! nu står han och lagar mat det blir ris, fläskfilé,grönsaker ocg rom sås till kvällsmiddag idag, funderar på att ta ett glas vin men det är lite väl onyttigt så skiter nog i det hahha LAME! 

 

Dag 1  

Av Elin fajersson - 8 november 2012 19:28

Nu är jag äntligen klar med allt, träning mat dusch och har precis dragit på mig min one piece och är redo för family guy slapp med simon i soffan hahaha !! något som vi har börjat med nu efter träningen är att göra egna smoothies såå mkt godare och nyttigare och man får precis allt man tycker om i också Great!! i morgon är det sista dagen i skolan sen ska vi ut på praktik i 3 veckor igen buhu säger jag bara känner inte alls för det! aja vi hörs i morgon Godnatt

Av Elin fajersson - 8 november 2012 16:02

   

Av Elin fajersson - 8 november 2012 15:58

hellu . har precis kommit hem nu va i skolan till 11 sen åkte jag hem och käkade lite snabbt och åkte sen och mätte upp emma och petra på eurostop kikade lite i affärer hittade en mysig kofta och ett par leggins=) behöver nya kläder är så trött på allt skit man har hängandes i garderoben haha!! nu väntar jag på simon som slutar strax sen åker vi och tränar. 

titta så söt lillfisen är! 

 

Av Elin fajersson - 7 november 2012 23:06

Nu ska jag ta och hoppa i säng klockan blev alldedes för mkt iaf haha säger alltid att jag ska lägga mig i tid men blir aldirg så! skola i morron bitti men jag slutar 11.45 ska bli såå skönt! hörs i morron Godnatt!

 

Av Elin fajersson - 7 november 2012 19:59

usch denna skulle jag inte ha sett min orm fobi 3 dubblades precis! urk


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards