elinfajersson

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Elin fajersson - 13 november 2012 23:06

jahopp nu har jag precis spontan shoppat igen haha beställde en iphone4 S :) kände att eftersom jag la ca 800 kr i månden på att rökningen så kan jag fan unna mig en ny mobil istället :) nu väntar jag bara på att få hem den hih :) 

 

Av Elin fajersson - 13 november 2012 20:43

japp, jag gick in på kenzas blogg och såg att hon hade en fin/mysig tröja på sig precis en sån jag letat efter i modellen men ingen har suttit bra! men nu har jag beställt en likadan hoppas den sitter fint på längtar tills den dimper ner i brevlådan :)   

Av Elin fajersson - 13 november 2012 19:44

jahopp nu va äntligen denna dagen åxå snart över jobbade ända till 16 idag lite jobbigt men det gick endå, sen va det bara att cykla hem och byta om till träningskläder och bege sig till gymmet! så nu har jag duschat och ätit kvällsmat, idag låg det även paket till mig inann för dörren när jag kom hem hihi från nelly, det är ju så att jag har haft lite beslutsångest vilken klänning jag ska ha på mig på brölloppet i dec så jag beställde en precis lika dan som jag redan har beställt fast i svart/vit istället trivs bättre med det + att man kan matacha lite bättre med skor å annat så så får det bli! :) i morgon är jag ledig fyfan vad skönt blir nog att ta en kaffe med syrran då:) 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards