elinfajersson

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Elin fajersson - 14 november 2012 20:19

jag kom precis på att ikväll kommer Stalkers igen YAY kvällen är räddad haha! och till blir det blir det mat som simon står och lagar just nu biffar,potatismos,sås och lingon Mums :) dagens avsnitt skulle vara bra/läskigt verkade det som usch vilka människor det finns ute i världen, tänk om man någon gång hälsar på någon i en mat affär och han börjar stalka mig efter det för han uppfattade att jag hälsade på han för att jag är kär i han!! fyfan man vet aldrig så från och med nu ska jag bli en bitter f*tta och aldirg hälsa eller titta på någon mer :) höhö!!  

Av Elin fajersson - 14 november 2012 18:40

När simon kom hem så hämtade han upp mig så åkte vi till eurostop för han skulle hämta ut kläder han beställt, sen gick vi och satte oss på espresso och tog en kaffe !   

Av Elin fajersson - 14 november 2012 14:18

När jag vaknade idag så kom emma och alicia och hälsade på och drack en kopp kaffe, sen kom även mamma en sväng åxå  vi käkade lite mat åså, och nu är jag hemma hos emma och ska dricka ennu mer kaffe hahah.så skönt att bara vara ledig och inte ha en massa måsten men i morgon så  börjar allvaret igen aha men vi hörs lite senare igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards