elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin fajersson - 5 oktober 2012 18:24

jahopp då va min sista dag på praktiken gjort idag, slutade redan kl 13 idag så körde frida hem mig snäll hon är kommer verkligen sakna dom allihopa!! fick även 1 Kg choklad praliner av henne idag för att jag slutar hihi :) och igår bjöd jag på tårta och det uppskattades av dom gamla haha :D nehepp nu är det skolan som väntar på måndag och det ska blir roligt och träffa alla igen! :) sen har jag vattg hos emma en sväng idag med och druckit kaffe.. nu väntar jag på att maten ska bli klar simon han står och grillar hah så det blir grillat kött och potatis gratäng Mums!!   

Av Elin fajersson - 3 oktober 2012 19:04

här är byxorna jag köpte idag dom ser röda ut men är mörk röda eller mer åt det vinröda hållet jag gillar dom iaf :)

 

Av Elin fajersson - 3 oktober 2012 18:21

hellu har varit på praktiken till kl 15 idag och sen fick jag skuts av min handledare frida till stan där jag mötte upp natta va längesen nu :S vi gick till espresso och fikade lite och snackade mkt trevligt hihi!! sen blev det nårra vändor i lite butiker kom hem med ett par nya jeans det behövs alltid:) har även varit och beställt tårta tills i morrn ska bjuda praktiken på en avskedstårta nu när jag slutar, går dock på fredagen med men bara till 13 så hinner inte fika med dom då så vi får ha en liten ``Tack för dessa 3 veckor`` fest haha har även bett dom skriva det på tårtan hihih det har varit väldigt roligt att vara där men nu saknar jag skolan :) ikväll kommer även efterlyst som vi ska se!!! 

Av Elin fajersson - 2 oktober 2012 11:46

haha blir lite nostalgisk hahah min frukost består idag av macka med choklad plattor och oboy nyttigt jag vet :D 

 

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 20:50

ikväll blev det vofflor och det va gott så nu är jag mätt och belåten hihi . när vi va och handlade innan såg vi att julmusten redan har kommit ut OM jag blev glad det är den bästa drycken av allt!!! jag tycker det är mysigt nu när hösten är här när man tänder ljus och bara myser framför tvn.. har även börjat andvända vinerjackan nu så kallt det har blivit:( 

     

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 18:18



 

 

 

dock så tyckte jag kuddarna som vi köpte va för tjocka så vi ska byta dom i morron till ett par tunnare så blir det nog finare :) Tack igen emma för dom fina överdragen!! 

 

           

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 18:11

idag har jag vatt ledig vilket har varit jätte skönt!! direkt när jag vaknade så åkte jag hem till emma för hon behövde sällskap hahah :D vi drack kaffe och va ute med alicia å lite så , sen kom simon och hämtade mig så åkte vi till jysk för jag har fått stol överdrag av emma som jag behövde kuddar till och det hittade vi och även en kista som vi köpte åxå vet dock inte vart den ska stå ennu haha impuls köp!! nu står simon och gör lite kvällsmiddag det blir våfflor idag såå gott hihi :) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards