elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin fajersson - 15 oktober 2012 16:28

hello fyfasiken vad jag är trött idag somnade inte förrens kl 4 på morgonen och klockan ringde kl 7 så har inte fått många timmars sömn inatt:( va i skolan idag och hade redovisning det gick sådär hahah men men nu är det över iaf , och nu ska jag ta på jobb kläderna och knata bort till jobbet i några timmar orkar egentligen inte är så trött!!! har suttit och pluggat lite idag började på ett nytt arbete idag om ångestsyndrom intressant , men jag är så trött på allt pluggande det är så mkt hela tiden! skönt när det är över måste jag säga.. har även vatt och inhandlat presenter till min älskling som fyller år i morgon , tråkigt att jag går i skolan hela dagen i morron sen efter skolan så sticker jag iväg till jobbet till kl 21 men få fira han lite då med presenter åså:) nu ska jag dra !!

Av Elin fajersson - 14 oktober 2012 14:29

idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår.. emma ringde och frågade om dom kunde komma på en kopp kaffe så dom har precis åkt, haha jag och emma sattg ute på balkonegn och drack kaffe och tog ett bloss så när vi kom in så hade alicia tagit hela min nagelacks påse och satt och målade sina naglar hahah det blev lite kladdigt!!! hon ska alltid måla naglarna när hon är här , hon är för söt! och killarna märkte ju inte det för dom sattg som små nördar vid datan!! jaja nu är det snart dax för jobb ska fixa till lite käk strax sen göra mig i ordning för jobb!!       

Av Elin fajersson - 13 oktober 2012 18:47

nu har vi kommit hem från maxi, blev även en sväng till hemmakväll och vi kom hem med 3 filmer som vi ska kolla på ikväll , simon står just nu och lagar chili corn carne gott :) sen blir det film och natur godis Mys!! hoppas ni får en mysig kväll :)  

Av Elin fajersson - 13 oktober 2012 16:11

Så här ser jag ut idag stövlarna åkte på idag när det är sånt här  piss väder! 

   

Av Elin fajersson - 13 oktober 2012 15:47

usch fyfan vilket väder , har inte gjort något idag sen jag vaknade simon gick och handlade lite frukost, men nu ska vi iväg och stor handla det behövs!! min förkyldning är inte bättre ennu men hoppas det blir bättre snart hatar vara sjuk! i morgon är det jobb igen ett kort pass till :) igår efter jobbet satt ajg och pluggade i 4 timmar herre gud var helt slut i huvudet efter det , men fick mkt gjort iaf.. hörs senare! 

Av Elin fajersson - 12 oktober 2012 13:22

hejsan på er .. har stannat hemma från skolan idag redan igår så började jag må dåligt i skolan, men ikväll ska jag jobba så tänkte att jag får stanna hemma från skolan för att vila upp mig lite, mår fortfarande inte bra men men har ett kort pass idag bara 15-20 så det ska nog gå bra!! annars så har det inte hänt så mkt , mkt plugg får lite smått panik ett arbete som jag skriver ska lämnas in på måndag och jag har typ inte ens börjat med det , och nu orkar jag inte sätta mig ,, haha jaj får sitta i morgon med det hade jag tänkt ..  

Av Elin fajersson - 11 oktober 2012 13:51

 

Av Elin fajersson - 10 oktober 2012 16:10

hejsan på er idag började jag inte skolan förrens 12.40 men lyckades endå få det stressigt så simon fick skutsa mig till skolan idag hahah hann knappt få i mig något attg äta heller så är vrål hungrig nu , ska laga till nåt lätt att äta sen får jag vell ta tag i plugget åxå blöö... idag invigde jag min nya vinterjacka med usch så hemskt det är ju så kallt  speciellt på morgonen.. usch man är ju isbit när man väl har kommit fram till skolan.. 

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards