elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin fajersson - 9 oktober 2012 18:06

åhhh idag är det ingen bra dag alls :S va i skolan har vatt trött precis hela dagen flamsig och allmänt lam haha stackars klasskompisar som fick stå ut med mig idag :P aja när jag kom hem så va jag ju inte mkt piggare heller så skulle sätta mig och plugga lite men kom inte så långt, får ta tag i det i morron istället för idag har jag ingen energi alls.. men ikväll kommer Shf vilket jag ser fram emot,,någon som jag tycker om är isabel adrian läser hennes blogg åxå bra mamma och väldigt duktig inom mode intressant att läsa om henne å följa hennes liv utanför tvn :) börjar bli hungrig nu så ska värma till lite soppa och äta knäckebröd är jätte sugen på det idag haha!!

 

Av Elin fajersson - 8 oktober 2012 19:27

idag var det första dagen i skolan på 3 veckor , kändes bra att komma igång igen , det kom en kvinna och föreläste åxå vilket va jätte bra och rörande !! sen efter skolan så åkte jag och simon hör och häpna och träna kände båda att vi måste komma igång med det igen,, så nu känns det skönt igen måste bli fit igen hahah :D nu håller vi på att göra en sallad med en massa gott i keso, kyckling, grönsaker , ägg och valnötter jummie!! 

 

Av Elin fajersson - 7 oktober 2012 18:39

åh idag mår man ju som man förtjänar haha men jag var duktig när jag kom in till stan igår så drack jag bara 1 öl sen resten av kvällen drack jag vatten, så det kunde ju ha varit värre idag :) mamma johan emma å alicia har precis varit här på fika väldans trevligt:) ikväll ska vi bara ta det lungt och titta på solsidan som börjar idag Yay!!! i morgon börjar skolan igen det ska bli roligt va ju 3 veckor sen man träffade klass kompisarna nu! men här kommer nårra bilder från igår,,

           

Av Elin fajersson - 7 oktober 2012 18:36

   

Av Elin fajersson - 6 oktober 2012 17:34

hellu, nu har vi kommit hem från mölle och det var mysigt att äta frukost i skogen hihi:) men nu vet jag inte vad jag ska göra emma och petra ska fira sina födelsedagar ikväll och jag vet inte om jag orkar fixa mig och dricka ikväll åh kan inte bestämma mig haha men ska inte vidare till stan iaf om jag nu väljer att åka dit, pallar inte bli så bakfull hela helgen blir förstörd:( men men får se hur jag gör..

       

Av Elin fajersson - 6 oktober 2012 14:39

Nu ska jag och simon ut till möllegård för att äta lite frukost vi har fixat ihop en kanna mocca kaffe som vi ska ha med oss och nu ska vi handla baguetter å så härligt med hösten hihi:) hörs sen 

Av Elin fajersson - 6 oktober 2012 13:58

En utan mina favorier Älskar 16 horsepower! 


Av Elin fajersson - 5 oktober 2012 22:35

Nu har vi käkat och druckit en irish coffee med en smutta för mkt whisky i haha , nu ska vi lägga oss och kolla på sjätte sinnet som börjar nu Godnatt!  bilden blir fel vänd men orkar inte vända den:S     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards