elinfajersson

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 20:50

ikväll blev det vofflor och det va gott så nu är jag mätt och belåten hihi . när vi va och handlade innan såg vi att julmusten redan har kommit ut OM jag blev glad det är den bästa drycken av allt!!! jag tycker det är mysigt nu när hösten är här när man tänder ljus och bara myser framför tvn.. har även börjat andvända vinerjackan nu så kallt det har blivit:( 

     

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 18:18



 

 

 

dock så tyckte jag kuddarna som vi köpte va för tjocka så vi ska byta dom i morron till ett par tunnare så blir det nog finare :) Tack igen emma för dom fina överdragen!! 

 

           

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 18:11

idag har jag vatt ledig vilket har varit jätte skönt!! direkt när jag vaknade så åkte jag hem till emma för hon behövde sällskap hahah :D vi drack kaffe och va ute med alicia å lite så , sen kom simon och hämtade mig så åkte vi till jysk för jag har fått stol överdrag av emma som jag behövde kuddar till och det hittade vi och även en kista som vi köpte åxå vet dock inte vart den ska stå ennu haha impuls köp!! nu står simon och gör lite kvällsmiddag det blir våfflor idag såå gott hihi :) 

Av Elin fajersson - 1 oktober 2012 17:59

gårdagen var hur bra som helst efter praktiken så åkte vi och käkade på wild west alltid lika gott där man blir sååå mätt!! sen fick jag en välbehövd lång massage av älsklingen så snäll så:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards