elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin fajersson - 26 oktober 2012 16:00

Nu har jag kommit hem har varit på teater med klassen alkohol någonting hette den hha men den var bra:) sen gick några från klasse och jag och fikade på espresso och snackade lite skit :) sen skulle jag möta upp natta hon va på bvc wiie snart kommer bebben <3 sen gick vi till ett ställe spice & deli eller något sånt jätte fint och det bästa av allt attg dom serverar nästan bara nyttiga drycker där detox drinkar med spenat å skit hahah men för mig blev det en nyttig smoothie jätte gott så det stället rekomenderar jag verkligen!! nu är jag hemma iaf och ska ta det lungt en stund för sen börjar jag jobba kl 17:)

       

Av Elin fajersson - 26 oktober 2012 15:25

   

Av Elin fajersson - 25 oktober 2012 21:53

godkväll :D har precis kommit hem från jobbet har jobbat med emma idag haha händer ju inte allt för ofta :) men nu är jag så trött att jag orkar inte sitta uppe mer, i morgon är det dock ingen skola men vi ska på teater kl 10 i stan så det blir ju lite sovmorgon iaf , och efter det ska jag möta upp natta och ta en fika sen hem och jobba vid 17 igen phuu,,, hörs 2065 igen typ! :)  Godnatt!!

Av Elin fajersson - 24 oktober 2012 20:05

jag måste säga att jag har varit väldigt dålig på att blogga , men har haft väldigt mkt i skolan som jag var tvungen att göra klart och plugga till åså, men i morgon så avslutar vi båda kurserna och går in på 2 nya hmm roligt NOT ska läsa Etik fyy!

efter skolan idag så cycklade jag hem till emma å busade lite med alicia eller ja busade och busade jag somnade i soffan med alicia i mitt knä till alfons åberg ahahah :D I morgon är det ju avslutning för 2 kurser så då ska vi fika ihop med lärarna och klassen och alla ska ta med eller baka kakor men jag tränar ju nu och har lagt av med sånt, så jag får göra en frukt sallad till i morgon ist, lamt och ta fram en låda med frukt när alla ska frossa i kakor och läsk men men jag väljer ju själv:) snart börjar efterlyst iaf sen efter det ska jag lägga mig och sova så Godnatt sov så gott! 

Av Elin fajersson - 22 oktober 2012 20:05

åhh funderar på att lägga mig snart fast det gör jag aldrig endå för det blir att man sitter kvar här å lamar haha. 

har vatt i skolan idag men gick bara halv dag så sköönt! nnär jag kom hem så stekte jag lite äpplen med kanel på å käkade lite sen diskade jag och storstädade hela lägenheten så sköönt! sen har jag även pluggat lite idag med nu är all stress från skolan snart över ett litet tag iaf så jag kan pusta ut..sen blir det jobb tor-lör gött med lite xtra money :) hörs i morgon igen!

   

Av Elin fajersson - 22 oktober 2012 19:39

   

Av Elin fajersson - 21 oktober 2012 14:04

 Nu ska jag och simon iväg till gymmet ! här kommer lite pepp musik som jag själv lyssnar på när jag tränar! 

 

Av Elin fajersson - 21 oktober 2012 10:41

har nästan precis vaknat, skönt att komma upp i tid idag för har lite plugg kvar som måste göras idag, men först ska jag nog pallra ner mig till lidl och köpa lite frallor och juice så vi kan äta lite god frukost :) ska se om simon vill följa med mig bort,, sen på em så blir det träning whoop!! annars blir det nog en lugn dag idag kan vara skönt det ibland det med . hörs sen 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards