elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin fajersson - 20 oktober 2012 22:05

äntligen har jag och simon kommit igång med träningen igen , och denna gången ska vi hålla det det gäller att peppa varandra fastän det känns jobbigt! men det är så skönt när man väl har kommit till gymmet!! 

     

Av Elin fajersson - 20 oktober 2012 20:59

nu har jag kommit hem från bion och den va faktist jätte bra tyckte jag , har alltid haft lite svårt för svenska filmer, men detta va en typisk tonårsfilm men den är värd attg se iaf tycker jag :) nu ska jag och simon äta lite mat och titta på tv resten av kvällen :) hörs i morgon igen! 

 

Av Elin fajersson - 20 oktober 2012 14:20

åh är trött idag , har legat och sovit i simons knä medans han sitter och kollar på family guy haha men nu är jag vaken och sitter och slurpar i mig kaffe för att bli pigg! ikväll blir det bio med natta vi ska se filmen bitchkram hoppas den är bra :) längesen jag var på bio nu faktist..

 

Av Elin fajersson - 19 oktober 2012 17:35

nu har jag suttit och skrivit arbete i 4.5 timme så nu ska jag ta ett break och sticka iväg och träna ska bli skönt att springa av all stress å skit som jag har just nu!!! förrensten har ni några bra tips på pepp träningsmusik?? 

   

Av Elin fajersson - 18 oktober 2012 19:12

åhh är trött idag igen :S känns som att jag alltid är det nu förtiden haha, aja har vatt i skolan idag sen mötte jag upp mamma emma å alica och vi cycklade hem till mormor och åt lite mat och fikade trevligt :) nu sitter jag och kollar på kalla fakta på tv4 play himla intressant program måste jag säga, dom tar upp väldigt bra saker!!! i morgon är det dax för skola igen men slutar 11.45 då ska jag direrk hem och plugga!! Godnatt

   

Av Elin fajersson - 18 oktober 2012 18:36

   

Av Elin fajersson - 17 oktober 2012 16:19

Nu har natasha öppnat sin nya web shop och har hittat en massa fint som gära får hamna i min garderob!! 

Peyre Shop

       

Av Elin fajersson - 16 oktober 2012 23:03

Hurra för min älskling som fyllde 24 år idag!! älskar dig. tyvvär så har jag varit bort nästan hela dagen träffade han 15 min innan jag skulle iväg till jobbet idag , men då fick han presenter av mig!! sen hade han lagat mat han fick en grillpanna av mig så det blev god mat hihi:) annars så har det vatt en ganska konstig dag idag i skolan så hade vi föreläsning som urartade lite ;S usch nee vill inte ens tänka på det haha .. i morgon får jag sovmorgon, börjar inte förrens 12.40 sköönt! :) hörs i mrogon Godnatt  PS ignorera min present inslagning hahah en grill panna är inte så lätt att slå in fint:)    

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards