elinfajersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin fajersson - 22 september 2012 19:45

Godmorgon hahah nee men jag vaknade kl 13 idag och då åkte jag och simon till maxi för att handla lite frukost frallor yoggi ägg å gott pålägg :) sen blev jag såg trött igen så la mig i soffan och tittade på 16 and pregnant men somnade haha så jag vaknade nu typ 4 timmar senare fyfan vad jag har sovit asså.. men nu är jag pigg iaf, ikväll kommer avatar och den ska vi titta på va så längesen nu , men skulle vilja ha nån choklad till eller ngt hmm ska se om simon vill köra annars får jag nog gå ner till kiosken å se vad dom har där..

   

Av Elin fajersson - 21 september 2012 21:41

Wiiie nu är det helg!!! efter praktiken idag så åkte vi hem till mamma för hon fyllde år så vi fikade och bara umgicks hehe det blir mkt födelsedagar denna månaden alla fyller ju nu :) men jag var så trött men det va trevligt!! nu är vi hemma och simon håller på att göra lite kvällsmat det blir kycklingvingar och majskolvar och saltgurka Älskar dee :) btw vafan är detta för väder enda sen kl 6 i morse har det regnat!!! usch och fy,., 

             

Av Elin fajersson - 19 september 2012 22:38

nu har vi ätit äppelpaj och kollat på efterlyst, ska slänga mig i säng nu så godnatt! :)

   

Av Elin fajersson - 19 september 2012 16:50

har vatt på praktiken idag som vanligt haha trött som fan är jag med , men jag fick sluta 1 timme tidigare idag för annars så skulle jag stressat ihjäl mig för vi ska till oskarström och fira danne nu vi kommer bli seeeena simon står fortfarande i duschen , och vi ska vara där nu strax efter 17 hahaa.. jaja så blir det ibland, sen ska vi hem och titta på efterlyst, sen sova för jag ska till soldalen i morgon med , snaaart helg längtar till sovmorgon:(     

Av Elin fajersson - 18 september 2012 17:56

nu har jag kommit hem från praktiken eller ja för ett tag sen slutade 16.. men dagen började ju inte särskilt bra jag hade tänkt köpa busskort och cigg på österskans innan jag skulle ut mot söndrum till praktiken,, men så hade dom stängt i morse hade bara 4 cigg kvar på en lååång dag usch kände paniken växa asså hah ,, jaja sen när jag väl hade hoppat på bussen så svängde buss jävlen nåt annat håll så jag sprang och frågade vart denna bussen gick, då sa han denna går till tylösand och inte söndrum FYFAAAN ennu mer panik jag blev stressad och tänkte jag vill inte komma för sent första dagen på min praktik, men men det spö regnade och jag fick Gå en bra bit för att komma ut på stora vägen och sen till äldreboendet, men när jag väl kom dit så va alla jätte trevliga och min handledare är snäll, så jag trivs än så länge hehe:) nu ikväll så ska jag kolla på svenska holly wood fruar så klart och göra lite äppelpaj blev så sugen på det:)

Av Elin fajersson - 17 september 2012 22:28

ohh det börjar pirra i magen nu i morgon så ska jag ut på praktik, alltid så nervös första dagen. kommer min handledare och jag komma bra övverrens? kommer jag trivas med resten av personalen? vad kommer dom tycka om mig? åhhh vill bara att det ska vara över nu haha men nu ska jag sova ska upp tidigt i morron,, hörs när jag kommer hem i morron sov så gott :)

Av Elin fajersson - 17 september 2012 22:14

såg denna nyss fan vad rolig den va.. har ni inte sett den så måste ni se den hahah :D 

 

Av Elin fajersson - 17 september 2012 13:55

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards