elinfajersson

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Elin fajersson - 7 september 2012 22:10

haha kom inte på någon rubrik, det är nog det jobbiagste! usch jag är inte trött idag men det är så jobbigt när man känner att man mååste sova snart, ska nämligen upp och jobba kl 7 i morron bitti och jag slutar kl 20 på kvällen så jag måste somna någolunda i tid.. ,har även börjat lite smått med uppg 2 i social omsorg haha tråkig information för er kanske höh.. jaja detta blir nog sista inlägget för idag så vi hörs kanske i morgon istället , sov så gott 

Av Elin fajersson - 7 september 2012 18:27

Nu har jag kommit hem från frissan blev jätte nöjd faktist , det blev precis som jag ville för utom att lite i hårbotten blev det lite röd aktigt men det skulle försvinna efter nårra tvättar sa hon, men guud vad skönt att äntligen har fått tummer ur och göra detta , dock va det lite dyrt tycker jag 1400 gick det på för slingning och bara toppa håret lite! men men ,, va skit hungrig efter det så simon hämtade upp mig så beställde vi pizza så nu är jag mätt och belåten haha :) 

     

Av Elin fajersson - 7 september 2012 11:55

nu är jag vaken och sitter och äter frukost, ska ta en kopp kaffe åxå sen är det dax att ta på sig lite kläder för ska iväg till frisören och fixa håret nu halv 2 jag hoppas att jag blir nöjd nu uhh blir aldirg det :(sen ska jag hem och plugga som vanligt haha :) måste lägga mig i tid idag med för jag ska jobba i 12 timmar i morgon!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards