elinfajersson

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Elin fajersson - 11 september 2012 23:06

åhh nu är jag mätt och belåten och även väldigt trött, vi käkade lite smått och kollade på hollywood fruarna vilket alltid är roligt att kolla på :P och även fått ner godis med så nu är jag lite i mat koma :( men får ställa klockan lite tidigare i morgon för orkar fan inte duscha idag + att jag måste plugga lite i morgon med innan jag sticker iväg till skolan. Så godnatt på er.   

Det var mkt godare än vad det ser ut som ahha:D 

     

Av Elin fajersson - 11 september 2012 19:58



Blev dock inga bra bilder med kameran:( men jag älskar den! 

       

Av Elin fajersson - 11 september 2012 19:53

åhh äntligen har min Elise Ryan klänning kommit har väntat i över 2 veckor!!! och den passade faktist hihi:) blev jätte nöjd brölloppet är inte förrens i dec men alltid bra att vara ute i god tid med kläder annars får jag panik! annars så har jag vatt i skolan idag och sen träffade jag mamma emma å alicia en snabbis efter skolan , och åkte sen hem för att plugga lite , och nu kom vi precis hem igen har vatt och handlat lite ``kvällsmat´´ blir lite plock hihi och så klart lite godis eller ja nårra choklad bitar blev så sugen! :) snart börjar hollywood fruarna åxå så det ska jag ikke missa:) så så ser min kväll ut , blir kanske ett bad åxå senare för det behövs det med :) men ha så bra så länge! 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards