elinfajersson

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Elin fajersson - 13 september 2012 18:48

idag känner jag att jag har varit väldigt flitig :) har pluggat största delen av dagen faktist och kommit ganska långt på arbetet, men vet inte om jag orkar mer för ikväll , emn känner att jag skulle behöva göra lite till så det inte bli så mkt i morgon efter skolan , det är ju endå fredag skulle vatt skönt att bli klar,,, men men ,, 

haha btw jag älskar att s,å äta när jag pluggar NOT GOOD!     

 

Av Elin fajersson - 13 september 2012 15:35

idag är det torsdag och jag är ledig från skolan eller ledig och ledig det är studie tid hemma för vi har ett arbete som ska vara inlämnat på söndag!! men när jag vaknade så började jag plocka lite här hemma det behövdes, såg ut som ett bombnedslag har inte orkat göra något denna vecka, sen gick jag hem till Sandra för att börja med uppgiften å kom en bra bit på vägen så det känns skönt, ska fortsätta om en stund igen behöver bara ta en liten pause.:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards