elinfajersson

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Elin fajersson - 5 september 2012 19:40

Nu är jag helt trött i huvudet av allt läsande och fattar inte riktigt hur jag ska göra för att det ska sätta sig mer än att skriva ner de, ohh orkar inte :S om typ 1 timme börjar efterlyst så ska hoppa in i badet nu och lägga mig där en stund sen slänga in en äppelpaj i ugnen tills programmet börjar , det blev ingen igår haha!! var och bokade klipp och sling nu åxå på fredag blev det äntligen ska jag bli fin i håret :) förhoppningsvis, brukar inte bli nöjd när jag går till frissan men håller tummarna iaf !! i morgon går jag i skolan till 11.45 sen efter det så blir det nog att ta en fika med emelie trevligt! 

Av Elin fajersson - 5 september 2012 18:14

försöker plugga men konstigt nog så vill det inte sätta sig :( 

 

Av Elin fajersson - 5 september 2012 16:21

Nu har jag kommit hem från skolan åh jobbigt att cyckla idag motvind är ju bara för jobbigt!!!! väntar in simon nu för sen ska vi gå och boka sling och klipp tid till mig vem vet dom kanske har tid redan idag, får se får se.. sen mååste jag börja plugga har redovinsning på måndag och jag har inte ens börjat kolla på det än , så så ser min kväll ut idag!! just ja EFTERLYST kommer ikväll åxå så plugga fram till 21 sen mysa framför tvn :)

Av Elin fajersson - 5 september 2012 11:24

Nu sticker jag iväg till skolan! 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards