elinfajersson

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Elin fajersson - 1 september 2012 22:44

nu börjar denna dagen åxå närma sig sitt slut sköönt! ska nämligen upp vid 9 i morgon bitti och bege oss till väla och vara där hela dagen det ska shoppas och bara mysa hela dagen jag hoppas på att hitta fina höst kläder behöver nya tröjor och ett par vanliga svart jeans.. men vi får se vad man kommer hem med brukar alltid vara en massa annat :) ska snart lägga oss så det blir sista inlägget för ikväll, och kommer inte komma hem förrens sent i morgon kväll så uppdatarar då :) Sov så gott! 

Av Elin fajersson - 1 september 2012 17:45

                     

Av Elin fajersson - 1 september 2012 17:11

så här såg jag ut igår! sorry för en muppig bild men stog i hissen och vill skynda mig att ta en bild innan någon kommer haha    

Av Elin fajersson - 1 september 2012 17:06

hellu gays :) hade en jätte trevlig kväll igår med tjejerna! jag och en annan möttes hemma hos natta för för drink vi blandade egna drinkar var jätte gott!! sen cycklade vi in och mötte upp dom andra utanför bulls och beställde lite mat å vin där sen gick vi vidare till b&b och bowlade och tog en öl! kom hem halv 2 inatt och va jätte trött , vaknade idag och mådde bra tack vare att jag inte drack så mkt igår sköönt! är dock väldigt trött så åkte jag och simon och handlade lite frukost och sen har jag bara slappat idag,, men nu ska jag ta en kopp kaffe och bara försöka hålla mig vaken tills ikväll haha :) bilder kommer upp sen! 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards